Hallo! Ik ben nieuw hier, maar mijn vrouw kent deze site al wat langer. De reden dat we deze vraag op mijn net aangemaakte account stellen is, dat er nogal wat bekenden weten dat mijn vrouw op deze site zit. Ze weten haar forumnaam, maar weten het geslacht van onze baby niet en dat willen we graag zo houden. Nu zitten we met een dilemma... We hebben 2 namen die we heel erg leuk vinden, namelijk de namen: Sophie Rosalie Maar welke van de 2 namen is de mooiste? We hebben niet veel tijd meer, want de baby kan eigenlijk elk moment komen. Onze oudste heet overigens Tamara. We horen het graag! Groetjes!
Tamara en Sophie vind ik mooier dan Tamara en Rosalie. En Sophie vind ik ook wat stoerder. Sophie dus!
Sophie! Ook al is ie populair, het blijft een mooie naam en past het leukst bij Tamara vind ik. Ik vind Rosalie iets te zoetjes.
Ik vind het een moeilijk keuze. Ik houd persoonlijk niet zo van namen die heel veel voorkomen, zoals Sophie (iets waar je wellicht wel rekening mee wilt houden), maar aan de andere kant vind ik 1. Rosalie niet zo'n mooie naam en 2. past Rosalie niet zo mooi bij Tamara. Van deze 2 namen zou ik dan dus voor Sophie gaan, maar als ik van de andere naam wat zou kunnen aanpassen zou ik er Rosa van maken en dat vind ik dan weer wel een hele mooie naam (maar ja, dat was niet je vraag, haha ). Conclusie: Ik zou gaan voor Sophie.
Ik vind Rosalie heel mooi, maar ook ik vind hem niet zo erg bij Tamara passen, maar dat terzijde. Rosanna dan?! (Op z'n NL uitgesproken)
Ik vind Sophie het mooiste bij Tamara . Qua namen vind ik ze verder gelijk... al is Sophie inderdaad wat populair, maar ach: Mooi is mooi toch?
ga ik voor sophie! zo heet onze bengel van 2 en wat betreft populair... sophie zit op kdv, met 4 groepen kinderen. er zitten op het hele kdv maar 2 meisjes die sophie heten, die andere sophie word met f geschreven. maar toen sophie er voor het eerst op kwam, was ze de enige. wat ik dus ook zeker niet verwacht had..
Hallo! Bedankt voor jullie reacties. We gaan voor Sophie! Sophie was eerlijk gezegd de 1e naam die we hadden, maar begonnen tot wat te twijvelen. Rosalie is een hele mooie naam, maar Sophie past beter bij Tamara. Dat bekt wat beter, zeg maar! Sophie is inderdaad een veel voorkomende naam, maar hier in de omgeving juist helemaal niet. Op de creche van onze dochter is er zelfs niet 1 meisje die Sophie heet. Nou ja, nogmaals bedankt, ook namens m'n vrouw! Groetjes!
Haha zul je net zien: heb je voor een naam gekozen gaat iedereen opeens voor de andere stemmen! Lekker bij Sophie blijven hoor