Factor 50 voor mij, ben praktisch albino zeg ik altijd ik verbrand in secondes.. voor mijn vriend factor 20, die heeft niet gauw last.
Facor 50 Worden allemaal heel snel bruin en verbranden eigenlijk nooit, maar voor de zekerheid toch een hoge factor....
Factor 30 meestal. Ik gebruikte eerst altijd 50, maar volgens de exzeemverpleegkundige waar ik een keer was voor mijn zoontje is dat niet zo goed voor de huid, omdat het een soort sunblock is en het de huid helemaal afsluit. Vandaar dus nu 30 en vaker smeren. Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom sommigen hier niet smeren, of maar met factor 8?
Voor mezelf niks (maar ik draag een hoofddoek en heb verder alles (behalve mn handen) bedekt en heb al een tintje. Mijn kinderen factor 30, maar zijn ook getint.
Ikzef factor 50 gezicht en armen 30 en kids factor 50 speciaal voor kinderen en vriend factor 15 tot 30
Ik factor 30, dochter factor 50. Gebruik die van haar ook wel eens. Zit niet in de volle zon als het kan. Ben rossig en verbrand erg snel.
Factor 50 in het begin (schouders en gezicht) daarna gaan we over op 30, benen doe ik eigenlijk niet, schouders, armen, rug, nek, oren en gezicht vind ik prioriteit, wij verbranden eigenlijk nooit, worden alles superbruin mijn kids... Ik vind goed smeren we belangrijk, er zit huidkanker in de familie en heb al een slechte plek laten weghalen, ook blijven wij tussen 12-15 uur meestal uit de volle zon (dus wel onder parasol of onder bomen e.d. maar niet op strand zwembad e.d.) houden we een siesta Daarnaast doe ik ook voor de rimpels, wil niet zo'n leren huid krijgen zoals sommige mensen die teveel zon hebben gehad
Ik smee factor 30 en voor onze zoon factor 50. Vroegah liet ik me wel verbranden want ik word pas bruin als ik eerst een keer verbrand. Nu laat ik me niet meer verbranden en blijf ik dus de hele zomer een bleekscheetje. Maar ik ben ouder en wijzer geworden. (wat dit betreft dan, haha.) Toch onzin om je te schamen voor je huidskleur eigenlijk? Ik ben liever wit dan dat ik straks huidkanker krijg (vrees dat ik daar nu toch al een verhoogde kans op heb) of helemaal rimpelig ben.
Factor 15 of 20 voor mezelf, factor 50 voor de kinderen. Mijn kinderen hoeven echt nog niet bruin te worden, zijn ze veel te jong voor. Mijn sm smeert nooit, nou ja met Nivea. Die zit altijd te bakken in de zon. Durf er niets van te zeggen maar ben bang dat dat nog een keer lelijk op haar dak gaat vallen....
Maareh verbranden om bruin te worden???? ik word keibruin maar verbrand niet eigenlijk (heel soms het eerste lente zonnetje, dat je dan verast zeg maar maar verder niet), ik smeer vaak 3-4 keer per dag als ik echt buiten zit en dan uit de zon tussen bepaalde tijden en ook zit ik veel in de schaduw (ook daar word je gewoon bruin want die UV's hangen toch wel in de lucht) ik in elk geval wel..
die van mij worden met smeren ook gewoon bruin hoor natuurlijke pigmenten helpen ook beschermen is mij verteld, dus als ze niet melkflessie wit zijn zijn ze waarschijnlijk ook minder gevoelig voor verbranden... Ik maak ook altijd elke vakantie zo'n leuke witte billen in bad foto (met de ruggetjes naar me toe en dan hoe wit hun billen zijn in vergelijking tot rug e.d., zo schattig, zal binnenkort wel niet meer kunnen (omdat ze misschien niet meer willen) maar zijn altijd erg grappig (en natuurlijk prive )