Ik heb onderstaande schoenenkast besteld voor in onze (kleine) hal. Nu wil ik er een mooie spiegel boven hangen. De kast is 90 cm breed. Ik denk dat het mooi is als de spiegel even breed is? De enige mooie spiegels, die ik heb gevonden, hebben een klassiekere lijst en dat past niet zo mooi bij de strakke, moderne look van de kast. Iemand stijladvies? Of tips m.b.t. winkels waar ik eens zou kunnen kijken?
Ikea heeft tegenwoordig mooie spiegels. Ik zou de spiegel iets smaller doen dan de kast. 60 of 80 cm.
Ik zal morgen de straat eens oversteken dan Waarom? Ik heb er helemaal geen verstand van. Toevallig heb ik voor zaterdag een tripje naar de IKEA gepland.
Gewoon, omdat ik dat persoonlijk mooier vind Als je de spiegel even breed doet als het kastje wordt het zo strak vind ik, weet niet waarom
Dat bedoelde ik Dat is een goede onderbouwing. Ik heb daar totaal geen zicht op, dus ik neem je mening mee. Ik denk dat het bij ons wel mee zal vallen, omdat het een kleine gang is en je eigenlijk nooit recht voor de kast zal staan.