Ja hoor weer zo`n topic Ik heb nu al vele tabletten geprobeerd...maar de juiste nog niet gevonden. Ik heb nu de tabletten van de plus ... met zo`n folie die je er dan niet vanf hoeft te halen....nou wat een regelrechte ramp! Bijna iedere wasbeurt blijft het blokje vastplakken in het doseerbakje...:x deze wil ik dus niet meer. Welke vindt jij nu het beste?
hier ook vanalles geprobeert van goedkoop tot duurkoop wij zijn blijven hangen bij dreft platinum tot nu toe de beste voor onze vw
Ik heb die van de Lidl nu al een paar weken, die bevallen me wel prima. Daarvoor hadden we altijd tig van die pakken Finish in de aanbieding, die werkten ietsje minder goed. Maar ik moet zeggen dat ik hem toen met vette pannen soms toch op de ecostand zette en dan is het water niet heet genoeg. Dus met vleespannen gewoon toch op 70 graden zetten scheelt ook
Wij zijn ook van de Dreft Platinum inmiddels. Het was een immense zoektocht, maar deze wordt wel uit het klepje geschoten. Alle anderen bleven plakken of loste niet goed op.
Ja dat plakken is een ramp he?! @Temperatuur ik was altijd op 65 graden. Familie van ons hadden de vaatwasser verstopt en dit kwam doordat ze altijd het programma te koud gebruikte...dan kan het vet idd niet weg.
Ik gebruik van de aldi. Doet het prima. Ik heb een goedkope vaatwasser en daar horen misschien goedkope tabletten bij. Ha ha ha! Maar alles wordt goed schoon. En alles op de eco stand.
Sun Classic, en dan zout en glans appart. Sowieso gooi ik t tabletje in het mandje met bestek, ipv in het klepje.
Die van de Lidl & Aldi zijn beide als beste getest door de consumentengids. Wij gebruiken ze van de Aldi, en die werken prima!
Ik gebruik die van finish meen ik. Die zijn altijd in de reclame bij de kruidvat. Maar nu las ik dat W5 van de Lidll al beste zijn getest die maar eens proberen haha
hmmm dan die maar meenemen straks moet ook het waspoeder kopen....dat koop ik ook altijd bij de lidl!
Hema! Echt supertabletten! Zijn goedkoop, 30 stuks voor 2 euro en ze werken echt goed. Met zo'n folie dat je niet hoeft te verwijderen, wel zo prettig.
Ik heb van sun de 3 in 1, maar er zit niet zo'n folietje omheen die wegsmelt. Maar op het werk heb ik geadviseerd gekregen van de Miele monteur altijd de folies te verwijderen, ook al zeggen ze dat je ze erom heen kan laten. En ik heb ook gezien waarom. Op het werk was de moter vastgelopen van de vaatwasser, en toen hij die kwam maken zat er een grote dikke pak "snot" om iets van de vaatwasser waardoor de moter vastliep. Die pak "snot" was dus al die folietjes bij elkaar. Dus ecth slecht voor je vaatwasser en erg duur om dit te repareren.
Ik heb ze sinds kort van de Aldi en die vind ik tot nu toe de beste .. Vind die van Calgonit met rode stip in het midden ook heel goed maar veel ste duur.