Helaas ben ik 'gezegend' met wat men lovehandles noemt en ik ben op zoek naar een nieuwe spijkerbroek... Ik draag bijna nooit spijkerbroeken en als ik ze koop, koop ik altijd de broek die ik het mooist vind en eenmaal thuis gekomen draag ik hem dan bijna niet omdat ik me uiteindelijk altijd irriteer aan die lovehandles Dus nu is mijn nieuwe missie: een broek vinden die past bij mijn figuur. Wie helpt me bij m'n zoektocht en heeft tips voor een goed model?
Ik ben erg fan van de spijkerbroeken van de HEMA Klinkt stom misschien, maar bij mij passen ze perfect
Heb al ff op de site van Miss Etam gekeken en er zitten best mooie modellen tussen (kom er eigenlijk nooit) Ook een mooi prijsje Tripper ook even gekeken maar die zijn redelijk aan de prijs.
Ik heb broeken van de M&S mode. Kom daar eigenlijk nooit en per toeval ontdekt dat ze daar de perfecte spijkerbroek hebben voor mij. Hij is lekker hoog en ze hebben ze in verschillende modellen. Ik heb de bootcut, die past het beste bij m'n figuur. En ze zijn niet zo heel duur, ook wel fijn.
Ik vind altijd dat ik met een hoge spijkerbroek dan weer een 'cameltoe' heb haha. Maar idd de lovehandles zijn hier ook flink aanwezig
Prijzig maar tijdloos en kwaliteit: levi's. Daar kan je kiezen tussen demicurve (lichte rondingen) of bold curve (meer uitgesproken rondingen) of slight curve (zogoed als geen rondingen). Je hebt er ook een 'high rise' die heeft dus een hoge taille (echt hoog, tot aan de navel) en verbergt alles en staat ook nog eens super hip! Maar je moet er wel iets voor over hebben. Pluspunt, ik doe minstens vijf jaar met één zo'n jeans;
ja dan trek je m te hoog op hihi ik heb bij de wehkamp eens van brooker wonderjeans besteld zitten heeeeeeerlijk! hier nog flinke flubberende hangbuik over na zwschap en die broeken vallen er volledig overheen waardoor je slanker lijkt + ze rekken gigantisch mee dus ook als je zit is t nog beetje fatsoenlijk ze zijn wel duur.... verder heb ik de fitt original van de miss etam, zitten ook lekker! wel wat lagere taille maar wel wat wijder dus buik past daar ook gewoon in zonder afgekneld te worden
Heren broeken willen ook nog wel eens heerlijk zitten. Neutraal high waist model en niemand die het verschil ziet.
Eigenlijk altijd broeken van de Miss Etam. Zitten perfect en als ik kies uit de kort collectie is de lengte ook perfect!
Kies dan een jeans met rek er in. Ik heb ze van de Primark. Diverse modellen en ze zitten allemaal goed. En helemaal niet duur (tussen de 8 en 20 euro zo ongeveer).
Hier extra kieskeurig want ik wil ook nog eens minstens bootcut broekspijpen.. Maar ik ben gek op de spijkerbroeken van esprit. Niet heel goedkoop maar de lovehandles zitten lekker opgeborgen en je kunt er tenminste normaal mee bukken als je kind weer eens een slak vind. En prima bootcut modelletje
Misschien zijn 'boyfriend' jeans ook wat voor je? Dat zijn wat stoerdere, lossere broeken met nog wel een mooi model. Ik heb zelf een hele toffe van Superstar!
lange tijd droeg ik alleen spijkerbroeken van Shoeby Fashion, maar tegenwoordig zijn ook die alleen laag. De enige echt lekkere spijkerbroek die ik in de afgelopen jaren heb gehad kwam bij C&A, van Yessica. Helemaal mijn ding niet, de C&A, maar die spijkerbroek zit fantastisch, helaas is de knie nu zelfs door, binnenkort maar weer eens kijken bij C&A