Ik sport 3 a 4 x per week. Hardlopen en skeeleren. Wij zijn hier allemaal wel sportief aangelegd. Vriend tennist. Dochter zwemmen, dansles en paardrijden. En we skeeleren regelmatig samen met zn 2en of 3en.
Paardrijden, heb een eigen paard. Rijd meerdere keren per week. Daarnaast doe ik thuis pilates en loop veel met de hond.
Hardlopen, drie keer per week. Heerlijk, zo makkelijk: schoenen aan en gaan (liefst heel vroeg in de ochtend). En ik drum, dat is ook best fysiek Pilates wil ik ook weer gaan oppakken, nu het weer mag.
Bitterbal beoefen ik. Zou ik niet te vaak doen want van deze sport gaat je vetmassa omhoog en spiermassa omlaag. Momenteel ligt deze sport even stil en wandel ik. Gewoon voor de afwisseling
Gister mijn allereerste paardrijles gehad. Het is de bedoeling dat ik dit 1x per week ga doen vanaf nu.
Ik zit niet op een sport maar ik wandel iedere dag minstens 10 kilometer. Ik wandel veel met de hond en daarnaast wandel ik zelf ook nog veel.
Hier ook een racefiets. Helaas zit het weer nog niet heel erg mee, maar 2-3 keer per week probeer ik wel een rondje te maken. In de winter wissel ik het af met hardlopen.
Ik hol in zwangere toestand de hele dag achter mijn 2 jongens aan die elkaar het leven zuur maken momenteel. Vind ik sport genoeg.
Bij ons op de tennisclub kun je binnenkort ook padel spelen. Het leek me alleen een beetje eng omdat het zo hard lijkt te gaan. Of valt dat wel mee? Ik doe als sport tennis en als ik zin heb steps (groepsles sportschool)
Ik doe aan roddel wandelen met vriendinnen Zo noemt mijn man het, 2 avonden per week een uur wandelen met verschillende vriendinnen En 3 avonden per week karate, dit doe ik samen met S2. Nog even en we mogen op voor de volgende band! Mijn man werkt altijd, dus ik kan maar beter bezig zijn vroeg op de avond, dan kunnen we vanaf 22 uur nog even samen tv kijken
Pilates maar nu dus al vet lang niet. Ik begin er ook sjacherijnig van te raken. Online vind ik echt niks. Ik wandel wel elke dag 10.000 stappen en weekend langer. En volgende week vrijdag ga ik baantjes trekken. Ik vond dus bodypump en bootcamp enorm leuk en deed ik fanatiek tot ik in 2017 meerdere spit aanvallen kreeg wat bekkenproblemen bleken.In 2020 kon ik net weer gaan oppakken maar ja, Corona en nu ben ik weer zwanger en beginnen de klachten weer...
Ik vind het wel mee vallen. Heel hard slaan heeft ook geen zin want de bal moet eerst de grond raken en dan de wand. Als je te hard slaat raakt de bal vaak meteen de wand. Het is meer een tactisch en technisch spelletje.