Ik ging vroeger ieder week gaan zwemmen (zwom dan ongeveer 2km in een uurtje) Daarnaast fiets ik wel veel (geen regelmaat) En als laatste skieën. Ik vind het zo jammer dat ik niet in frankrijk ofzo woon, ik geniet er zoveel van om die berg af te glijden. Er zijn plannen voor later om eventueel naar frankrijk de verhuizen. Liefs Stephanie
Hm. Ik deed aan kenpo karate (straatvechten) en snowboarden. Nu allebei even niet ivm de zwangerschap. Ik probeer nu maar extra veel te wandelen/fietsen en ik ga 1 keer per week naar zwangerschapszwemmen. Zodra we verhuisd zijn willen m'n man en ik samen 2 keer per week gaan zwemmen (hebben we hier ook een tijdje gedaan, maar omdat we nu midden in de verhuizing zitten dus even niet).
ik uhm.... uhmmm tv kijken? laptoppen? banken? knipogen? nee niks hoor helemaal niks, geen zin geen tijd en nu een lichaam dat niet mee werkt.
Ik doe aan fitness en spinning. Normaal ong 3 keer in de week, 1 tot 2 keer spinning en de andere keren fitness. Nu doe ik het tijdelijk ong 2 keer per week, heb nu geen energie voor meer naast het werken. Probeer dan zeker 1 keer te spinnen, en de andere keer fitness, of 2 keer spinnen, vind ik leuker dan gewoon fitness maar ligt een beetje aan de lestijden en of ze vol zitten
Ik doe aan systema (zelfverdediging), maar momenteel even niet vanwege de zwangerschap. Wil het wel weer oppakken als de kleine er is. Verder loop ik elke dag met de hond en krijg ik op mijn werk ook nog de nodige beweging. Misschien binnenkort maar gaan zwemmen om toch enigzins conditioneel bezig te zijn
Ik ga 4 keer per week naar de sportschool. Iedere keer doe ik cardio, en 1x per week wat minder cardio, maar dan doe ik daarna een les kickfun, wat erg leuk is!
ik probeer 2 of 3 keer per week naar de sportschool te gaan, helaas niet altijd de puf of de motivatie.. maar gezien ik een kilootje of 3 eraf wil ga ik nu 2 weken lang al redelijk fanatiek 3x per week Ik doe dan: Body-pump of cardio fitness en heeel soms ga ik naar Body-combat..
Paardrijden 3 a 4 keer per week. En fitness 1 x per week (of 1 x in de twee weken, ligt eraan of ik zin heb).
Ik tennis momenteel alleen nog maar, meestal 1x in de week. Voordat Milan was geboren deed ik ook nog aan fitness en turnen.
Ik had me ingeschreven om dit jaar te gaan tennissen, er is een onwijze wachtlijst bij de tennisclub en nu mag ik! geloof alleen niet dat ik er heel lang plezier van zal hebben aangezien ik zwanger ben Ik rij nog wel paard
gaaf welke club zit je bij? ik doe dit al vanaf mijn 5de. dus bijna al 20 jaar. ik zit bij twirlvereniging vitality in alkmaar groetjes susanne
nu evenw einig, omdat ik bijna 8 maanden zwanger ben, maar normaal gesproken: -rijd ik paard (heb zelf een paard) -wandel ik veel met de hond, en doe ook aan Nordic Walking (jaja, lach maa, maar het helpt me enorm met mijn rugklachten) -doe ik aan Pilates -zwem ik (te weinig, weliswaar). nu: -pufgym -dikke-buiken-zwemmen -kleine wandeltjes met de hond, en met mijn paard soms. de dag doorkomen (incl. huishoudelijke dingetjes doen) is me nu al sport genoeg!