Hej allemaal, ff van me afschrijven hoor..ik hoor en lees in mijn omgeving allemaal geboortes van baby's en dan denk ik..jeetje ik moet gewoon nog 8 weken hej..het is nog MAAR 8 weken, ik weet t...maar dan denk ik soms: kwam ze gewoon nu maar en alles is goed.. ondanks dat het nu gewoon nog te vroeg is ...maar toch..ik wil dr zooo graag bij me hebben...bij ons.....en dan denk ik jeeetje..het duuuurt gewoon nog zo lang...alles is voor mijn gevoel ''startklaar'' voor de komst van ons prinsesje... nou dat was t ff...
herkenbaar hoor ik had dit bij de 1e vanaf 30 weken en nu weer... Ik wil ons kindje gewoon zo graag zien en vasthouden! Ook al is het helemaal niet realistisch en weet ik dondersgoed dat ze nog niet geboren mag worden... maar dat verlangen is er gewoon
Dat gevoel had ik ook tijdens mijn zwangerschap, was zooo nieuwsgierig en benieuwd naar het kleine wezentje in me... Schijnbaar vond mijn dochter het ook wel genoeg en is ze inderdaad met 33+4 weken geboren. Een volgende zwangerschap ben ik dus wel wat geduldiger en kan ik alleen maar hopen dat het ten minste tot 37 weken duurt. Maar kan me je gevoel best voorstellen hoor.
Dat gevoel ken ik zooooo goed...ik heb een ontzettende relaxe zw "gehad"...geen kwaaltjes, heel veel rust ( weinig werken)...voel me steeds kiplekker.. En dna die opmerkingen "ach joh geniet er nou maar van" of "nou meid straks ruil je liever met deze tijd hoor" nou daar zit ik dus nie op rte wachten!! Ik wil gewoon mn baby zien!!! Weet nie of het je 1e kindje is...voor mij dus wel...en mijn conclusie: 1e zw duurt veel te lang...denkd at ik een 2e veel fijner vind ( aangzien je dan druk met van alles bent)... Ik weet het nou wel..."wat zwanger zijn is" hihiih "GENIET ERVAN"
begrijp me niet verkeerd hoor, ik begrijp je verlangen en nieuwsgierigheid. Maar ik weet hoe het is om met 31 weken en 5 dagen te bevallen en dat is geen pretje: veel zorgen om de gezondheid van je kindje en later (nu soms nog; onze zoon is nu 2,5) veel zorgen over de ontwikkeling. Probeer dus je zegeningen te tellen dat je kindje nog lekker veilig bij je zit; het genieten en kennismaken met je kindje komt dan echt wel....! Ik loop zelf nu op het einde van mijn 2de zwangerschap. Het is nu best zwaar; echt de laatste loodjes. Maar ik zou voor geen goud eerder willen bevallen!
ik herken het ook wel, ik ben heel nieuwsgierig naar het mannetje in mijn buik ( is mijn 1e ). Mijn man is trouwens ook superbenieuwd. Maar ik wil wel dat hij minstens tot de 37 weken blijft zitten. Een vriendin van mij is 2 maanden te vroeg bevallen en dat zou ik ook echt niet willen. Over zo`n 10 weken zal je zowiezo je kleine in de armen houden. Liefs
Hahahaha ik ken het gevoel!! die laatste weken zijn echt het langste! ik moet nog tot eind oktober maar het klinkt een eeuwigheid ver weg. De eerste maanden vlogen voorbij maar nu tikt het klokje langzamer lijkt het wel. Zou ook zo graag willen dat het nu al zover zou zijn en dan lekker echt kunnen genieten en hem echt in mijn handen voelen. Maar ach voor je het weet is het zover en dan kunnen we allemaal nog lang genoeg genieten toch?
Ik wil ook ook! Maargoed ben dan ook zondag uitgeteld, maar van mij mag die bevalling wel elk moment gebeuren, heb helemaal geen zin om nog 2 weken te wachten MEH! Vooral als je dan andere babytjes ziet of hoort dat iemand bevallen is. Oeh dan word ik zo'n groen monstertje erg he
dat heb ik ook heel erg gehad met 30 weken! het is nu iets minder geworden, want wachten moet je toch wel en ik vind de tijd nu best snel gaan ineens. de 20e tot de 30e week ging bij mij zooooo langzaam (moest stoppen met werken i.v.m bekkeninstabiliteit, zat me onwijs te vervelen!) en op een of andere manier gaat het nu wel snel hopen dat het zo blijft het enigste wat je kan doen, is geduld hebben.
mm ik heb het niet maar nu als het erop aankomt ben ik wel benieuwd wanneer het gaat gebeuren, maar het hoeft niet perse vandaag hahahaha....
hier ook heel nieuwsgierig. indd een eerste zwangerschap duurt echt lang! de tweede ging hier super snel voorbij en dat was ook hetzelfde geslacht. nu krijgen we na 2 meiden en jongen en het voelt bij mij net weer zo aan als de allereerste zwangerschap. alles weer nieuw enzo. en nu zo nieuwsgierig hoe een ventje er bij ons gaat uitzien. maar we hebben geduld, al is die soms ver te zoeken hehe
Ik wil inderdaad ook!! Maar als je nu al echt het idee hebt te moeten wachten, zou het nog wel eens lang kunnen gaan duren..Ik zit te 'wachten' vanaf 37 weken en heb vanaf die tijd ook regelmarig voorweeen/vreemde krampen/ veel harde buiken enz..enz..Poeh..dan duurt dat 'wachten' toch echt lang! Ik ben er nu maar op ingesteld dat ik overtijd ga, maar eiegnlijk heb ik daar ECHT geen zin in.. Zo'n beetje iedere ochtend is weer een 'teleurstelling'...Hè verdorie, weer niets gebeurd vannacht..Ja..Geduld is een schone zaak..(en dat van mij is zo langzamerhand toch echt op).. Iedereen --> succes met de laatste loodjes! Groetjes!
goh alles anders is veel gezegd, maar tis anders dan de tweede keer. en de nieuwsgierigheid is dubbel zo groot hoor!
plus dat ik nu alles in jongensversie moet hebben he, zie hem niet in al die roze pakjes die ik hier heb liggen.
Ja ik bedoel meer de zwschap dan....dat jij je zoontje niet in rozekleding laat lopen gelukkig maar voor je zoontje hahahaha
de zwangerschap is ook redelijk anders, nu opeens heel misselijk geweest tot 16 weken zwangerschap. bij de meiden nooit 1 dag gehad. en mijn buik is ook anders.
hallo dames, ik heb dit ook zo gehad,wilde onze uk zo graag zien,en het duurde allemaal zo lang zeg. heb tot week 42 doorgelopen,uk liet ons mooi wachten.... en nu hij er eindelijk is,genieten we met volle teugen,echt heerlijk.. maaaaaaaar dames,geloof het of niet,maar wat mis ik het zwanger zijn...lekker mijn hand op mijn buik,de schopje voelen,je op en top vrouw voelen..klinkt misschien heel raar,maar geniet met volle teugen van je zwangerschap,ga erop uit,en speel met de kleine in je buik..... ik heb in mijn zwangerschap mijn buik best trots naar voren gestoken dat iedereen hem zag,was geweldig trots dat er een mensje in me groeide,heb er absoluut geen misbruik van gemaakt,wat ik enigzins zelf kon,deed ik ook...heb de avond voor de bevalling nog het hele huis gezogen en gedweild... veel geluk en succes dames,voor jullie het weten ligt er een klein wondertje in je armen,en geloof me,dat gaat sneller dan je in de gaten hebt. groetjes petra