Welke sport doe jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door singa, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik speel ijshockey (competitie) :)

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik rijd paard, ongeveer 3 x per week.

Heb ook een tijdje Bodypump en Steps gedaan maar werd een beetje te druk. Dus houd het voorlopig bij paardje.

3. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Volleybal!

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Stoer zeg!

5. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Heb altijd fanatiek hockey gespeelt maar ben daar een tijd geleden mee gestopt!
    Loop nu regelmatig hard of ga baantjes trekken in het zwembad.

6. miepmiep83

miepmiep83 Bekend lid

6 feb 2012
    509
    0
    0
    Ik heb een abonnement van de sportschool, maar daar doe ik niet zoveel mee (lees: niets), zeker niet sinds ik zwanger ben en naar mijn werk fietsen al genoeg energie kost... Toch zonde, moet 'm maar eens een keertje opzeggen. Gaat helaas per jaar.

Oh en ik dans samen met vriendlief, gezellig (meestal dan ;)) een avondje samen uit

7. Greyhound

Greyhound Actief lid

27 feb 2012
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wielrennen, schaatsen en mountainbiken!

8. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Elke week een keer spinning en dan probeer ik ook nog een keer te fitnessen (cardio). Verder ouder-kind zwemmen! Nu het weer lekker weer wordt, ben ik ook van plan om weer te gaan skeeleren.

9. kalli

kalli Niet meer actief

Wat leuk om al die verschillende sporten te zien!

Ik ben instructeur in RPM (spinning), Body Pump, Body Balance, Zumba, Virya Yoga (Yoga mag je eigenlijk volgens de yoga-leer niet onder sport rekenen, maar wed maar dat je zweet! ;) ) en ik ben personal trainer.

Verder fiets ik (wielren), zwem ik en heb ik heel veel hard gelopen (halve en hele marathons) maar daar is mijn knie het niet meer mee eens.

Momenteel hou ik het alleen bij yoga, nu ik weer wat meer energie begin te krijgen wil ik er ook bij gaan zwemmen en wat functional training doen.

10. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.225
    1.296
    113
    Centrum België
    Ben sinds deze week begonnen met fitness. 2 x 20 min cardio en dan nog wat oefeningen voor billen, achterwerk en buik.
    Heb meteen een jaarabonnement genomen. Vet duur maar hopelijk is dat dan een extra stimulans om toch maar te gaan!

Ben nu 2 keer geweest en vind het wel leuk! Als het resultaat nu ook nog wil volgen (2 zwangerschappe op 2 jaar hebben hun sporen achtergelaten...)

11. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    gaaf, altijd al willen proberen...

Ik loop 5 keer in de week hard, 1x pilates en deed ook nog 2x krachttraining voor het hardlopen, maar ik zit er over te denken om dat te stoppen en tegelijk wil ik het weer oppakken. :(

12. singa

singa Niet meer actief

Ik heb ook altijd gevolleybald maar na de zwangerschap ben ik niet meer teruggegaan.

13. singa

singa Niet meer actief

Inderdaad. En weinig mensen die niks doen. Of er durven er niet zo veel te reageren dat kan natuurlijk ook.

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ben begonnen met Hardlopen

heb altijd veel getraind zat op een klein sportschooltje en ging elke avond trainen bodybuilding/fitness

dus werd wel weer tijd dat ik wat ging doen
    moet zeggen dat ik nu hardloop met Evy(op mp3)en vind het gewoon heerlijk

15. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Behalve het sporten in bed...:D Ben ik gewoon helemaal fan van gewoon wandelen! 15, 20 klm heerlijk. Werkt voor mij heel ontspannend. Al loop ik n u minder vanwege de zwangerschap en mis ik dat vaak toch wel.

16. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.741
    903
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik ga regelmatig 10-15 km wandelen en vanaf volgende maand Lindyhop dansles.

17. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Dansconditie bij de balletschool en als ik tijd en zin heb ook nog 1x in de week zwemmen erbij.

18. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    paardrijden en zwemmen

19. Ik doe aan schaken, mijn ega doet niet aan een sport.

20. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Heb op turnen gezeten, en 6 jaar karate gedaan.. momenteel door zwangerschappen doe ik niks meer, maar ga zeker in de toekomst weer een vechtsport doen.

Deel Deze Pagina