Kinder wekker

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Yellowsun, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik ben op zoek naar een leuke wekker voor mijn zoon van 5.
    Hij is iedere dag veel te vroeg wakker en heeft geen idee dat het pas 5uur is.
    Nu weet ik dat er van die slaaptrainer wekkers zijn maar die vind ik en veel te duur en ik ben bang dat hij die over een jaar veel te kinderachtig vind,
    Als ik kinder wekker Google dan krijg ik alleen dat soort wekkers of van die wekkers met die grote bellen erlangs die meteen niet alleen ons maar ook de buren wakker maken.

2. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Een stopcontact lampje op een tijdklok? Als ie aan is mag je uit bed, als ie uit is moet je nog even verder slapen...

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    yep dat tijdklokje hebben wij hier ook al lang in gebruik.
    en anders gewoon een simpele wekkerradio, achterste twee cijfers afplakken en leren dat hij er alleen uit mag als het eerste cijfer een 7 is bv. succes!

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.513
    113
    Er is van vtech een wekker, de kiddimagic.
    Daar kunnen ze ook mp3 op aansluiten.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.809
    4.192
    113
    bij prenatal zijn die aapjes slaaptrainers nu 25 euro

6. Anta

Anta Actief lid

10 aug 2009
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben sinds deze week een timer a 3,95 op de lampjes gezet. Als t lampje aan gaat mogen ze uit bed. Te koop bij o.a. bouwmarkten.

7. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.260
    1.024
    113
    Zuid-Holland
    Mn dochter is ook 5 en we hebben nu al een jaar een gewone digitale wekker voor haar. Eerst de laatste cijfers afgeplakt en haar geleerd dat als er een 6 staat (7in het weekend) ze dan naar ons toe mag komen. Nu zijn we pas gestart met oefenen 6.30u te herkennen en dan pas uit bed te mogen. Werkt erg goed!
    En omdat de wekker niet afgaat.....en ze zelf bij wakker worden even kan kijken of ze al uit bed mag, ideaal. En slaapt ze uit zichzelf toch langer dan wordt ze niet wakker van het geluid van de wekker, zoals bijv bij de nijntje slaaptrainer.

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Wij gebruiken al sinds ze 3 is een gewone digitale wekker. Eerst met de minuten afgeplakt, maar nu al lang gewoon.

Deel Deze Pagina