welke sprong is de ergste?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Shaylen, Dec 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik heb het idee dat de 8 maanden sprong (waar mijn droppie middenin zit) tot nu toe de ergste is, er is geen land mee te bezeilen zeg maar :p welke sprong is het ergste? kan dat de 8 maanden sprong zijn?
    ik lees vaak dat de 11 maanden sprong ook heel erg is en de 8 maanden sprong komt ook regelmatig voorbij als heel erg als ik erop google.

hoe is/was dat bij jullie kindjes?

ik moet er ook bij zeggen dat ze nog niet omrolt, kruipt of wat dan ook dus als dat eraan zit te komen dan zit er ook veel frustratie gok ik zo.....

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik vond de 11 maanden sprong het ergst.
    Die is nou nog steeds bezig, ze is erg zeurderig en hangerig. Elke ochtend om half 6 wakker...
    Maar goed, ze zegt nu wel haar eerste woordjes, ze probeert los te lopen, dus wat dat betreft weet ik dat we er weer wat leuks voor terug krijgen :)

3. Tese

Tese Niet meer actief

Ik zeg de 8 maanden sprong. Moet wel even afkloppen want hij zit nu in de 11 maanden sprong maar tot nu toe valt het mee. Maar misschien kom ik er nog op terug! ;)

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik kan het je niet zeggen want ik geloof niet zo in de sprongen.

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Ik vond de 6 maanden sprong (rond die tijd was ie toch ook?! ff diep denken) het ergst in de zin van, niet slapen!

Mijn dochter had er nooit echt last van, maar toen rond de 6 maanden was het drama met s'avonds naar bed gaan.

Nu zit ze weer in de 13 maanden sprong! En hier heeft ze echt last van! Man, wat een drama. Kan geen stap verzetten en ze hangt aan mijn benen, gilt moord en brand! Wel lief op zich, maar wel erg lastig!
    Ook is ze erg mopperig!
    Kortom: ze is vreselijk! ;)
    Ik houdt me maar voor dat het een fase is en ook dit gaat weer voorbij!

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    11 maanden!!!!!!! wil er verder niks meer over kwijt ;)

7. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

haha, duidelijk! ;)

8. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik vind de fase waar mijn zoon in zit (nu 11 maanden oud) de zwaarste tot nu toe! Vooral omdat het zo lang duurt deze keer. Gelukkig merk ik nu wel dat hij weer vrolijker wordt, maar hij was toch zeker een maand lang erg mopperig en aanhankelijk. Kon zichzelf niet vermaken, en vorige week heeft hij ook nog eens enorm slecht geslapen 's nachts. Zijn avondeten wil hij ook al een maand niet meer. Maar er komen vast weer betere tijden :)

9. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    Niks aan toe te voegen, hier ook!

10. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik vind ook de 11 maanden sprong, hij zit daar nu in, hij heeft echt een aanloop gehad van 1 a 2 weken en hij zit er nu volop in,

overdag hangerig zeurderig slecht slapen slecht eten veel huilen
    echt mopperen, en snachts weer veel wakker, 2 uur vroeger wakker !! ( van half 7 nu naar half 5 :eek:)

ooh wat zie ik al op tegen morgen met al dat vuurwerk :S

11. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

pfff, vermoeiend zeg, hopelijk is het snel weer voorbij. ik vind de 8 maanden sprong nu de ergste maar als ik het zo lees mag ik me gaan schrapzetten voor de 11 maanden sprong :D

12. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Tsja...de juffen op het kdv vertelden mij ook dat zij heel vaak zien dat kinderen van rond de 1 jaar lastige fases doormaken, dus het zal er allemaal wel bijhoren. En één voordeel: na zo'n periode zijn ze weer superlief en vrolijk, en ben je weer extra blij met je kleintje (ik tenminste wel) :D

13. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    ik weet dat jamie met zijn 8 maanden ff 2 weken erg lastig was! vooral snachts, vaak wakker en niet meer willen slapen. veel huilen enzo. overdag merkte ik er nooit niks aan... ik steek het maar op die 8 maanden sprong.... voor de rest nog nooit een sprong meegemaakt/opgemerkt...

14. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hahahaha :D

15. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    11 maanden sprong. Mijn zoon wou toen echt niks niet eten en niet slapen en niks was goed. de 15e maand en 18e maand sprong zijn ook niet leuk en zijn best heftig. Maar toen wou mijn zoon nog wel eten ;) Alleen was hij met de laatste 2 sprongen heel erg dwars, kon niet met hem naar de winkel e.d. zonder krijs partijen en nu is hij weer zo lief als ik met hem in de winkel ben en met de laatste 2 sprongen kwamen de driftbuien naar boven dat is ook niet leuk. Maar ik vond de 11 maanden sprong het ergste.

16. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hier is het juist andersom, ze slaapt de hele nacht goed door maar overdag is er geen land mee te bezeilen, ik mag haar niet neerleggen, niet op de wipstoel, niet eten, niet drinken, niet slapen, waaah!! ze zit niet lekker in haar vel in ieder geval en of dat nu een fase is of een sprong (in mijn ogen hetzelfde) ze heeft er goed last van nu.
    op deze leeftijd kan het zoveel zijn he? tandjes, fase, uitproberen,

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,207
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Wij hebben meerdere sprongen gehad (nog niet allemaal vrees ik) en deze 8/9 maanden sprong vind ik het ergste.

18. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,721
    3,154
    113
    Female
    tot nu toe idd de 8 maanden sprong hier nog,,

19. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

slik......duurt ie zo lang :(

20. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,721
    3,154
    113
    Female
    pfft hier wel,, vanaf 7.5 maand ongeveer,, nu is hij aan het afnemen dus volgens mij al wel over,, hij heeft oowk ongelooflijk veel geleerd deze sprong,,

Share This Page