welke sprong is de ergste?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Shaylen, Dec 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

Apr 19, 2009
    1,456
    0
    0
    Is er ook een 5maanden sprong?
    Sem heeft sinds een paar dagen dat ie onrustig slaapt, steeds wakker wordt, hard huilt en dan weer verder slaapt :(
    Ook ineens weer om 4 uur wakker en dan weer om 6 uur ipv de "normale" tijd van 8 uur..

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

okay dan stel ik me nu maar gauw op maanden in ipv weken :D

3. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

zou kunnen, zouden het ook tandjes kunnen zijn?
    ik dacht dat er sprongetjes waren met 4 maand, 6 maand, 8 maand, 11 maand etc?

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,721
    3,154
    113
    Female
    kan idd oowk tandjes zijn,, misschien heeft hij de 6 maanden sprong wel een maandje eerder ;)

Liefsz 8)

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,721
    3,154
    113
    Female
    haha nou dat hoeft niet hoor :p Liam heeft van de andere sprongen niks gemerkt dus haha misschien nu alles wel in 1 keer :p

Liefsz 8)

6. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Hangt af wanneer ze geboren zijn. Zijn ze te vroeg geboren komen de sprongen later geloof ik en zijn ze later geboren komen de sprongen eerder... kan ook andersom zijn hoor ;)

Oh ja Shaylen ik las je bereid je voor op maanden ;) maar mijn zoon is van de 15 maanden sprong zo in de 18e maand sprong gerold dus geen moment rust gehad haha dat duurde idd een paar maand. tussen de 15e maand en 18e maand sprong. Nu is er eindelijk weer rust en heb ik weer een heel lief mannetje in huis. nu op naar de peuterpuberteit dus ;)

7. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

Aug 17, 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    De 11 maanden sprong!
    Erg fijn als je dan net op vakantie bent, op een camping en hij huilt vooral 's nachts...

8. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Hmmm mijn zoon had ook de 11 maanden sprong tijdens de vakantie idd heel vervelend! ;)

9. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

haha, dat opgroeien is ook niet makkelijk he? :D

10. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

Sep 22, 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Tess heeft nu last van een sprongetje en die vind ik tot nu toe de vervelendste! Pff even zo vermoeiend :(

11. Olly

Olly Actief lid

Jan 27, 2008
    322
    0
    0
    ik denk de 8 maanden sprong, ze zit er middenin en wil vanaf maandag NIKS meer drinken en dan bedoel ik ook echt NIKS. Heb al tig keer contact met de huisarts gehad en die doen er niks aan.. (echt belachelijk!), ze eet gelukkig wel. Of het de sprong is of tanden, GOD Help me!d

12. shampoo

shampoo Bekend lid

Sep 6, 2008
    948
    0
    0
    Rotterdam
    Hier nog een staartje van de 8maanden sprong. Pfff... vond deze niet zo leuk :( Maar zo te lezen komt er nog een leuke aan bij 11 maanden :$

13. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

Sep 22, 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Nou ik ben benieuwd naar de 8 maanden sprong ;) Als deze sprong voorbij is ga ik me denk maar alvast op die voorbereiden :(

14. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hier zitten we ook in de aanloop van een sprong en het is VRESELIJK! Tot nu toe nog geen enkele sprong zo erg geweest als nu... Al een hele week is ie aan het spoken, meerdere keren per nacht moeten we eruit en hij huilt onuitputtelijk. De hele dag loopt/kruipt ie me na en wil de hele dag op mijn arm (ben nu 6 maanden zwanger dus da's niet erg gemakkelijk)! Heb er deze morgen mijn boek weer bijgenomen omdat het me echt niet normaal meer leek... en ja hoor, komt weer overeen met een sprongetje (die van 15 maanden)... teruggerekend zou Noa nu 62 weken zijn (ik ben overtijd gegaan) dus dat klopt echt. Hopelijk duurt het niet te lang meer!

15. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,356
    0
    0
    De 11 maandensprong! Zeker weten de heftigste tot nu toe:$! Het heeft me wat nachtrusten gekost zeg! En dat 3 weken lang;)..... Ook overdag was 'ie niet te genieten en jengelde om het minste geringste. Maar gelukkig, het gaat ècht over (ik geloofde daar alleen op dat moment geen snars van;)) en nu is het weer een heerlijk, vrolijk mannetje! Op naar de volgende sprong zullen we maar zeggen:p.....

16. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,721
    3,154
    113
    Female
    Hahahaha de gebroken nachten zijn hier pas sind eergisteren weer weg ( Liam sliep vanaf 9wk door )
    Jengelen en zeuren is hier nog de hele dag nummer 1,,, word nog wat die 11 maand sprong :S hij zit nog in de 8 maanden sprong :S

Liefsz 8)

17. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

De 11 maanden sprong was pittig ,maar de 18 maanden sprong vond ik het heftigst. Mason heeft 4 wkn lang niet gegeten ( alleen brood) , was een enorme klier aan tafel/buggy etc etc. Het slapen was ineens weer bagger 50 min overdag en 's nachts meerdere malen wakker en rustig elke ochtend om 4.30 klaarwakker.

Nu is hij uit de sprong. Meneertje eet weer alles en het slapen gaat gelukkig weer de goede kant op.

18. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

zijn jullie ook makkelijker qua opvoeding of juist strakker tijdens een sprong of testfase? ik merk namelijk dat ik dan juist strakker en duidelijker ben maar ik weet niet of dat wel goed is? ik volg daarin puur mijn gevoel.

19. Anasthesie

Anasthesie Actief lid

Jul 17, 2009
    239
    0
    0
    Brabant
    Hier iedere volgende sprong erger dan vorige. Ik dacht toen 8 maanden, wat'n drama! totdat 11 maanden zich aangekondigd.... :$ Ben benieuwd hoe het verder gaat...

20. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Qua slapen blijf ik wel strak. Merk dat Mason anders een snel geneigd is een loopje te nemen. Qua eten wordt ik makkelijker, hoe meer je eten opdringt hoe meer het tegen gaat staan. Dus hier een mengelmoes van strakheid en laten gaan :D

Share This Page