ja met eten dwing ik ook niet af, heeft ook geen zin met 2 lipjes die stijf op elkaar plakken maar ik bedoel meer dat ze begint te huilen zodra ik haar op haar kleed leg, of in de box, niks is goed en dan hou ik wel vol zeg maar, ik kan niet de hele dag met haar op de arm lopen, jaah, kan wel maar dan wordt het wel heel zwaar 8)
Ja precies. Ik doe het ook op die manier. Net wat je zegt je kna niet steeds rondlopen en er moeten ook dingen gedaan worden in huis natuurlijk.
danique zit nu ook in de 4 maanden sprong, ik vind deze al vrij "zwaar"pff, maar ik weet van mn andere 2 dat de 11 maanden sprong nog veel erger wordt
Ik ben juist strakker tijdens een sprong en ook consequenter. Als mijn zoon mij test dan laat ik hem wel mijn grenzen weten. Nu hij weer uit de sprong is ben ik makkelijker en hij ook. Maar ze kunnen gewoonweg het bloed onder je nagels weghalen en dan bereik ik mijn grens ook een keer en mijn grens ligt vrij hoog haha. Vooral tijdens de laatste 2 sprongen heeft mijn zoon meerdere malen mijn grens bereikt en dan schopt hij het ver! Het is steeds weer verwonderlijk dat ze na de sprong weer zo lief zijn als wat en dat de dwarsigheid meer dan gehalveerd is
Ik vind de sprong waar dochter nu in zit het 'ergste' vergelekene met al die andere sprongen.(ze is 15 maanden) Ze komt vrij makkelijk door al die sprongen heen als ik zo in de oei ik groei boek mag lezen bij verhaaltjes van ouders maar dochter heeft gister besloten in de 'dreumes-pubertijd' te gaan hihi.
Milan zit nu in de 20 weken sprong. Vind het erg vervelend, maar als ik jullie verhalen zo lees staat me nog wat te wachten...
Hier was de 19weken sprong het ergste van allemaal. Heb zeker een week lang de hele dag met haar op de arm gelopen omdat ze anders alleen maar huilen kon De 8 mnd of 11 mnd sprong hebben wij weinig tot niets van gemerkt gelukkig
de 11 maanden sprong was hier ook heel heftig, niet eten, niet slapen, veel huilen en chagrijnig zijn. Heeft ook best lang geduurd. Nu zitten we volgens mij in de 15 maanden sprong, want meneer wilt niet meer eten, hangt de hele tijd aan mijn broek te trekken om opgetild te worden, en als je hem dan vastpakt, moet ie er weer af . ben benieuwd hoelang deze gaat duren!
Bah wij zitten geloof ik in de 15mnd sprong? Dramatisch! Meneer eet niets, slaapt nog slechter als dat die al deed, huilt om elke scheet, is helemaal into mama verder niets of niemand.. Ik word er dood maar dan ook écht doodmoe van!
Toen mijn zoontje jonger was merkte ik de sprongetjes wel bij hem maar nu hij ouder is merk ik er eigenlijk weinig meer van. Ja dat hij wat vroeger wakker wordt maar over het algemeen is hij niet heel erg hangerig of zeurderig. Vaak merk ik het wel wanneer hij in een sprongetje zit maar hij is gelukkig niet zo vervelend meer dat ik hem wel achter het behang zou kunnen plakken Hij heeft net de 15 maanden sprong gehad en nu gaan we naar de laatste sprong dus ben benieuwd hoe die zal zijn.
nou het lijkt ietsje beter te gaan hier nu **afkloppen** ik kan haar zonder te huilen weer in de box leggen en ze speelt zowaar gelukkig nieuwjaar allemaal, ik wens jullie veel geluk en gezondheid toe!
Waarom niet? Of is je kindje nooit hangerig en bijv. met de 4 weken sprong dat je kleine ineens traantjes had Of de 12 weken sprong dat je kleine zich kan optrekken aan je vingers Een ander woord ervoor is mentale ontwikkeling misschien vind je dat prettiger?
Hier tot 6 maanden de sprongen herkenbaar gezien, daarna niet meer. Nu is ze een héél klein beetje moeilijker dan eerst, maar ze is sinds deze week ook heel erg aanhankelijk, huilt als ik me al omdraai van haar, eenkennig denk ik. Maar of dat dan de 11 maanden sprong is, geen idee. De 8 maandensprong is hier aan ons voorbij gegaan in ieder geval dus of dit nu een sprong is weet ik niet. Ben er ook niet zo van op de hoogte hoor, lees er hier weleens wat over
Vanaf 24 maanden dan word het pas echt erg. Heb nooit echt last gehad met al die andere sprongetjes maar nu pfff echt best wel heftig.