als eerste kocht ik een speen met: papa is the best, voor mijn manlief we kregen verder heel veel (kinderkamer, kinderwagen, box enz) dus ik heb verder alleen kleertjes en hydrofiel doeken enz gekocht
Ik heb de hele uitzet in één keer gekocht bij de babypark. Maar het eerste wat ik kocht waren kleertjes..
Bij de eerste kocht ik meteen een lief pakje toen ik wist dat ik zwanger was( 4 weken) Was zo blij!! Bij de 2e was ik zo'n 6 weken toen ik een maxicosi kocht. Nu heb ik zwanger van de 3e en eigenlijk sinds de 20 echo wat kleertjes gekocht. En gisteren een babyfone besteld De eerste weken dag en nacht ziek geweest,veel bloed verloren en tot 14 weken flinke stolsols dus was altijd beetje bang dat het fout ging.
De kinderwagen. Ik wilde een bepaalde kleur die nieuw niet meer te koop was. En ineens stond 'ie daar op marktplaats. Dus geen moment getwijfeld en opgehaald. Dit was met 8 weken al.
Het eerste wat we hebben gekocht was een lief pakje. Ik testte met 4 weken zwanger positief en met 5 weken gingen we kerstinkopen doen. En toe hebben we meteen een vestje, broekje en shirtje gekocht (en dat is denk ik ook het pakje dat meegaat naar het ziekenhuis).
Ik heb voor het eerst iets gekocht bij 15 weken. Vond ik heel knap van me zelf, haha. Waren twee voorleesboeken. Bij 16 weken (toen we wisten dat het een meisje wordt) heb ik de eerste kleertjes gekocht. Bij 20 weken het kamertje.
Ik heb 2 slabbetjes gekocht en een mutsje met berenoren, haha. Heb van mijn moeder veel boeken gekregen, zwangerschapsdagboek oa. En alvast wat rompertjes. Hoorde vandaag dat mijn tante een wandelwagen, buggy en ledikantje heeft, als het goed is kunnen we dat overnemen. Achja het is nog heel erg vroeg maarja, alles wat nu op ons pad komt is mooi meegenomen. We hebben soms wat rommelige maanden financieel dus alles wat goedkoop voorbij komt laat ik niet aan mijn neus voorbij gaan, omdat het nog zo vroeg is. Oja en op mijn werk heb ik een soort tasje met daarin een dekentje gekocht en bovenop een groene kikkerknuffel gekocht. Was zoo lief. En heb 2 flessen achteruit gelegd, 1 met Papa is the best en 1 met I love mama.
Eerste wat wij hebben gekocht waren wat basic dingen als sokjes, pakje, rompertjes. Allemaal in uni-sex Hetgeen waar ik het meest blij mee was, was het berenpakje Daar past hij nu nog in, maar waarschijnlijk niet voor lang meer
Met 12 weken zwangerschap heb ik een pakje gekocht en met 20 weken had ik 2e hands een kinderkamer gekocht. pas later kwam de rest.