idd, wilde ik ook zeggen. wij gaan nooit hier naar de bios, altijd in almere. lekker ff door centrum slenteren, heerlijke restaurants zitten daar en parkeerplaatst is onder de bios
Foroxity in Roermond. Dicht bij het designer outlet en het centrum. En genoeg pakeer plaatsen langs de bios!
Pathé Amsterdam is ook heel makkelijk te bereiken met de auto. Je kan parkeren eronder/erlangs in de Arena garage en dan is het echt maar anderhalve minuut lopen.
Haha ik wilde al zeggen Zoetermeer maar dat is wel erg dicht bij huis. Uden is idd ook erg leuk, mijn ouders wonen daar. Heel veel leuke restaurantjes en je kunt er leuk winkelen. Mocht je daar naar de bios gaan, zwaai dan ff naar onze vrienden aan de overkant.
Sneek. Dichtbij parkeren, 200 meter ( ongeveer ) lopen. En Sneek is zo leuk. Lekker knus, veel leuke winkeltjes, lekker eten.
In Breda, makkelijk bereikbaar en een parkeergarage onder de bioscoop. Centrum is ook op loopafstand, ook erg leuk.
Enschede, maar zit niet in het centrum. Zit tegenover het FC Twente stadion. Altijd plek dus (maar niet als Twente thuis voetbalt) Het heette eerst Cinestar, maar nu iets met Wolf ofzo. Ik vind het een superbioscoop!
Neeeeeeeeeeeee! Ben juist zo blij dat ik EINDELIJK weg ben uit die buurt! Haha! Op dit moment staan Almere, Uden en Groningen bovenaan (door jullie omschrijvingen, heb verder nog niet gekeken).. Dankjulliewel meiden!
Yes de must see! Breda leuke stad! Lekkere grote schermen, kunt zelfs soort loveseat boeken voor twee. Ideaal.
Astra in Klazienaveen (nabij emmen) Parkeergelegenheid voor de deur. Niet al te groot en het allermooiste.... Bediening tijdens de film. Op een knopje drukken en er komt iemand bij je om de bestelling op te nemen. Niet alles van te voren meenemen de bios in. Heerlijk! En het is ook niet storend als andere mensen iets bestellen. Ik heb er althans nog nooit last van gehad.
wolff bioscopen groningen?? kun je parkeren in parkeergarage onder bioscoop.. is dat ver genoeg uit de buurt
Nijmegen, en dan naar de bioscoop in Wijchen (ligt naast Nijmegen)? Nijmegen is een leuke stad! Of inderdaad Arnhem, bioscopen aan beide kanten van het centrum, bij een daarvan een heel grote parkeergarage (tussen centrum en bioscoop).
In Houten, de cinelounge, een minuutje of twee lopen vanaf het station. Is wel een relaxte bioscoop. Of als je niet te ver weg wilt, Pathe in Scheveningen, tram stopt voor de deur en je kunt daarvoor of daarna nog even een strandwandeling maken, wat drinken etc.
Ik wilde ook al Houten noemen, maar is verder niet veel bijzonders. Maar dat maakte ook niet veel uit las ik. Al zou ik zelf niet voor een overnachting naar Houten gaan. Anderzijds kunnen ze wel even uitwijken naar Utrecht als zij dat willen, ook leuk!
oh ja in groningen zit ook nog pathé.. dat is in t centrum ergens.. zelf vinden wij wolff bioscopen wel mooier
Nee, om te overnachten zou ik ook niet voor Houten kiezen, straalt niets uit, maar je zit natuurlijk zo in Utrecht centrum met de trein. Al kun je dan ook in Utrecht eigenlijk wel naar de bioscoop .
Wij gaan altijd naar Ede de Cinemec. Deze ligt naaste de snelweg. Goede prakeermogelijkheden en altijd super netjes. Voor de film komt er altijd een mannetje nog iets vertellen over de film en de voorstukjes. Wonen zelf in arnhem en gaan daar eigenlijk nooit naar de bios, terwijl dat voor ons op fietsafstand is.