Welke stad is netnummer 0468?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fairy Tale, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Hoi, ik ben gebeld door een nummer uit 0468. Geen idee waar dit is maar als ik terugbel krijg ik enkel een bandje dat zegt dat het toestel niet bereikbaar is.

Wie weet waar 0468 vandaan komt? Ben zelf van regio 070 dus da's een end weg. ;)

2. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Als je op deze site zoekt Netnummer zoeken - Telefoonboek
    krijg je de melding dat het netnr niet bestaat.

3. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Netnummer 046

Abshoven, Amstenrade, Beek - Limburg, Berg aan de Maas, Bingelrade, Born, Buchten, Catsop, Daniken, Dieteren, Doenrade, Douvergenhout, Einighausen, Elsloo - Limburg, Geleen, Geverik, Graetheide, Grevenbicht, Groot Genhout, Guttecoven, Holtum, Hommert, Illikhoven, Jabeek, Kelmond, Klein Genhout, Limbricht, Luchthaven Zuid-limburg, Meers, Merkelbeek, Munstergeleen, Nattenhoven, Neerbeek, Nieuwstadt, Obbicht, Oirsbeek, Papenhoven, Puth, Raath, Roosteren, Schinnen, Schipperskerk, Sittard, Spaubeek, Stein - Limburg, Susteren, Sweikhuizen, Urmond, Windraak, Wolfhagen

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hoeveel nummers staan er na die 0468?
    In België beginnen alle mobiele nummers namelijk met 04XX.

5. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Ik denk eerder dat het 046 is.. Dit ligt in limburg

6. angel229

angel229 Niet meer actief

046 is de westelijke mijnstreek in Limburg. Ziggo nummers beginnen geloof ik na 046 met een 8.

7. Bika

Bika Niet meer actief

Hier ook gebeld door 0468 vandaag, maar was bezig dus heb niet opgenomen. En bel telefoontjes op deze telefoon nooit terug, bellen mij wel als ze me echt nodig moeten hebben op mn mobiele nummer. Vind het ook apart, maar weinig mensen hebben onze vaste lijn het nr van.

8. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Zijn het wel 10 cijfers? Anders komt het uit het buitenland. Ik ben de laatste tijd ook gebeld door vreemde telnrs, maar dit is dan zo'n Indiër met gebrekkig Engels die zegt dat hij een foutmelding van je computer heeft ontvangen. En hij wil dan graag op afstand je computer overnemen om de foutmelding te fixen. Wel grappig...hij doet echt zijn best, maar ik trap er uiteraard niet in.

9. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Het nummer was 0468 7000 21. Dus wel 10 cijfers idd. Ben ook niet meer gebeld en heb zelf ook niet meer gebeld.

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Als ik het nummer Google, krijg ik twee hits. Staat iets met Sittard ....

11. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Oh okee. Hihi ik kreeg alleen Franse sites bij google. Maar dan weet ik igg waar het vandaan komt.

Deel Deze Pagina