Hoi, ik ben gebeld door een nummer uit 0468. Geen idee waar dit is maar als ik terugbel krijg ik enkel een bandje dat zegt dat het toestel niet bereikbaar is. Wie weet waar 0468 vandaan komt? Ben zelf van regio 070 dus da's een end weg.
Als je op deze site zoekt Netnummer zoeken - Telefoonboek krijg je de melding dat het netnr niet bestaat.
Netnummer 046 Abshoven, Amstenrade, Beek - Limburg, Berg aan de Maas, Bingelrade, Born, Buchten, Catsop, Daniken, Dieteren, Doenrade, Douvergenhout, Einighausen, Elsloo - Limburg, Geleen, Geverik, Graetheide, Grevenbicht, Groot Genhout, Guttecoven, Holtum, Hommert, Illikhoven, Jabeek, Kelmond, Klein Genhout, Limbricht, Luchthaven Zuid-limburg, Meers, Merkelbeek, Munstergeleen, Nattenhoven, Neerbeek, Nieuwstadt, Obbicht, Oirsbeek, Papenhoven, Puth, Raath, Roosteren, Schinnen, Schipperskerk, Sittard, Spaubeek, Stein - Limburg, Susteren, Sweikhuizen, Urmond, Windraak, Wolfhagen
Hier ook gebeld door 0468 vandaag, maar was bezig dus heb niet opgenomen. En bel telefoontjes op deze telefoon nooit terug, bellen mij wel als ze me echt nodig moeten hebben op mn mobiele nummer. Vind het ook apart, maar weinig mensen hebben onze vaste lijn het nr van.
Zijn het wel 10 cijfers? Anders komt het uit het buitenland. Ik ben de laatste tijd ook gebeld door vreemde telnrs, maar dit is dan zo'n Indiër met gebrekkig Engels die zegt dat hij een foutmelding van je computer heeft ontvangen. En hij wil dan graag op afstand je computer overnemen om de foutmelding te fixen. Wel grappig...hij doet echt zijn best, maar ik trap er uiteraard niet in.
Het nummer was 0468 7000 21. Dus wel 10 cijfers idd. Ben ook niet meer gebeld en heb zelf ook niet meer gebeld.