Iemand ervaring met praktijk Tosca Dijkhuizen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kitty07, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Zijn er hier ook dames die een consult hebben gehad bij Tosca Dijkhuizen m.b.t. paniekaanvallen/paniekstoornis?

Ik ben vorige week bevallen van mijn dochtertje maar merk dat de paniek weer op komt zetten, net als na de bevalling van mijn zoontje...:(

Ik wil liever geen AD of iets anders dus heb ik net een email gestuurd naar haar praktijk. (via de site www.geenrozewolk.com)
    Zijn er hier ook meiden die voor angstklachten bij haar geweest zijn?

2. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #2 titania, 8 feb 2013
    Laatst bewerkt: 8 feb 2013
    Ik ben momenteel onder behandeling bij haar voor postnatale depressie en uitputting. Bij mij begon het alleen pas toen ik stopte met borstvoeding(7mnd pp). Nu na ruim een jaar heb ik vooral hele heftige en lange PMS, met verschrikkelijke angstklachten en wanhopig gevoel.
    Ik ben regulier behandelt maar daar kwam ik niet verder mee. Er is een ppd en angststoornis vastgesteld maar ik heb nu alleen symptomen op bepaalde momenten in mijn cyclus ..daar kon de psychiater weinig mee en beweerde dat het niet perse hormonaal was :( en ben ik naar Tosca toegestapt. Zij is zelf ook ervaringsdeskundige en weet dus precies wat je meemaakt wat ik ook erg fijn vond.

Ik ben ontzettend tevreden tot nu toe. Ik gebruik een hele reeks aan supplementen en voel me een stuk fitter. Voor angst heb ik het meeste aan griffonia extract(5-htp) gehad, het is een wondermiddel wat werkt net als een antidepressivum(verhoogt serotonine gehalte) maar dan zonder bijwerkingen en geheel natuurlijk. Het werkte bij mij binnen en paar dagen, ik slaap beter en de angstklachten zijn significant vermindert.

Sterkte met je klachten,goed dat je nu al aan de bel trekt! Ik hoop dat je je gauw beter gaat voelen!

3. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Hoi titania,

Geeft mij in elk geval goede moed!! :)
    Ik heb ook voornamelijk last van angstklachten en ik wil niet meer zo lang wachten als bij de geboorte van mijn zoontje.

Ik hoop dat het voor mij dan ook al binnen een paar dagen verschil kan maken.
    A.s. woensdag heb ik een consult dus ik ben eens benieuwd.

Bedankt voor je reactie!

Deel Deze Pagina