Welke stad leuke boetieks met positiekleding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shining, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shining

shining Actief lid

25 mrt 2008
    150
    0
    0
    #1 shining, 9 apr 2010
    Laatst bewerkt: 9 apr 2010
    Ik wil morgen met mijn moeder gaan shoppen, het liefst ergens waar ze veel leuke boetiekjes hebben met zwangerschapskleding, want de Prenatal en H&M hebben ze overal volgens mij wel.

Wie heeft tips? Het liefs in het zuiden of midden van het land..

2. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Ik ga morgen naar Breda....

Hebben rondom de grote markt in ieder geval 2 zw.boektiekjes en natuurlijk nog de C&A, H&M, Miss Etam enzo.

De prenatal zit daar overigens niet, die zit op de woonboulevard van Breda maar dat is dat wel een warenhuis....

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik ben onlangs ook in Breda geweest en daar zit Future mamam + Noppies..

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

In Den Bosch heb ik niet veel kunnen vinden alleen bij Zwanger&Co

Misschien kun je op google is zoeken?
    Zwangerschapsmode Eindhoven, Den Bosch, Breda?

5. shining

shining Actief lid

25 mrt 2008
    150
    0
    0
    Jammer, ik had gehoopt dat Den Bosch wel leuk zou zijn. Breda is net iets te ver weg eigenlijk..

Iemand nog andere tips? In Gelderland of buurt van Utrecht misschien?

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Rotterdam heeft ook future maman, en bij de V&D in het centrum hebben ze ook noppies en esprit-zwangerschapslijn.
    En ook H&M en Prenatal enzo.
    En net buiten het centrum zit ook Burgerhout, kan je wel geen zwangerschapskleding halen, maar wel even babyspullen shoppen hihi.

7. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Trouwens niet alle H&M's hebben positie mode.. Hier in Apeldoorn heeft de H&M het helaas niet.. Wel hebben we hier de C&A, Miss Etam, It's time (Noppies), Prenatal en nog zo'n soort markt zaakje..

8. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    In Den-Bosch zit er 1 in de Vughterstraat weg van cetrum naar dat ingewikkelde knooppunt....Toevallig van de week gezien toen ik voor stof voor t hemeltje ging kijken!!

9. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    ik had me er ook op verkeken hoor. Niet zoveel h&m's hebben positiekleding hoor.

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zou in elk geval uit roermond wegblijven, want we hebben hier niets anders meer dan een zeer beperkte collectie bij een kleine prenatal en een miss etam

c&a, v&d, future maman zijn gestopt met kleding (future maman was gewoon ineens weg) en H&M is zo klein, die hebben alleen normale kleding

om te huilen dus hier!

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Zwolle heeft 2 leuke winkeltjes, bellyB en happyfashion

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

In Amsterdam heb ik ze ook nog niet gevonden. Belachelijk. In het centrum kan ik volgens mij alleen bij 1 h&m terecht. Daar ben ik gister geweest en vond het helemaal niet leuk.

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
  14. shining

shining Actief lid

25 mrt 2008
    150
    0
    0
    Nou, ben uiteindelijk in Eindhoven geweest. Viel me best mee! Heb wel maar 1 echte boetiek gevonden (innana ofzo), maar daar vond ik persoonlijk niet zoveel. Vond de kleding in verhouding vrij prijzig, kon niet echt iets vinden waarvoor ik bereid was om het dubbele te betalen als bij de standaard 'ketens'.

Uiteindelijk wel geslaagd bij Prenatal en Miss Etam, daar hadden ze best veel leuke dingen. Ben ook nog niet eens in mijn eigen stad (Nijmegen) geweest, hier schijnen ook twee boetieks te zitten. En Arnhem inderdaad ook nog niet. Binnenkort als de zomercollectie er is ook eens kijken!

15. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    In Den Bosch hebben ze ook Future Maman hoor, zit helemaal achter in de Vughterstraat en Zwanger&Co.

En verder heel veel leuke babyzaakjes (Lief, Moeders mooiste, Tata, Petit Bateau, houten speelgoedwinkels en noem maar op)

Ik woon en winkel er met heel veel plezier!

16. holagirl

holagirl Actief lid

3 feb 2009
    232
    0
    0
    In delft zit ook een leuk boetiekje voor mamas met
    mamalicious
    noppies
    queensmum ( ofzo)
    heeeeeeel leuk in ieder geval!

Deel Deze Pagina