Welke stad om te shoppen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 27 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

In welke plaats kan je het leukst shoppen?

1. Almere

2. Amersfoort

3. Apeldoorn

4. Arnhem

5. Utrecht

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Wij zijn 2 jaar geleden een weekendje naar Utrecht geweest en vonden het er erg leuk.
    Vorig jaar naar Leiden geweest en ook dat vind ik een geweldige shop stad.

Leeuwarden is (vergeleken met die andere 2) toch klein (in ieder geval kleiner dan Groningen).
    Deventer is geweldig maar dan moet je wel van oude steden houden en lekker door de straatjes en steegjes gaan dwalen (kom je genoeg leuks tegen).
    Apeldoorn is ook wel leuk maar eigenlijk alleen als er ook markt is, anders vind ik er vrij weinig van overblijven.
    Arnhem is ook een erg leuke winkelstad.

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Waarom staat Amsterdam erniet tussen? :)

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Woon zelf in Apeldoorn, geen mooie stad maar heeft wel alles en groot :)

4. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik kom uit Utrecht en ik kan er eindeloos struinen en er is keuze uit heel veel leuke en bijzondere eettentjes. Er zijn ook een aantal straten buiten het stadscentrum die erg leuk zijn om aan te doen... waar je schattige, verstopte zaakjes vind met unieke spulletjes of koop-concepten.
    Ik ben geboren in Haarlem, waar mijn hart immer zal liggen :D... dat is eventueel, ondanks dat het niet tussen in je lijstje staat, ook echt een heerlijke stad om te winkelen. Beetje vergelijkbaar met Utrecht, maar dan nog een tikkie knusser en naast de ketens nog meer leuke zaakjes in de kleine straatjes ( die dan wel weer dichter bij de kern liggen ).

Leuk! Veel plezier in ieder geval!

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Nee joh als arnhem te doen is nijmegen ook hoor is even 10 min rechtdoorrijden en je staat in de stad! Nijmegen heeft ook heel veel achteraf steegjes met keileuke winkeltjes!

Ik zou het wel weten hahaha

6. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad, weet niet van welke kant je komt, maar Arnhem en Nijmegen liggen praktisch tegen elkaar aan.

7. Tennes

Tennes Niet meer actief

Amersfoort vind ik geen succes. Het is niet heel groot en een beetje saai. Arnhem vind ik wel leuk. Veel winkels. Enschede ook heel fijn!.

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mijn man dacht dat et verder was. Ging ik vanuit dat hij gelijk had ;)

Idd ook te doen dan.

Moet er alleen aan denken dat ze uit kampen naar hier moet komen. Dus ze heeft er dan al even op zitten.
    Ik ga haar voorstellen wat te doen is.

9. Username

Username Niet meer actief

Heb gekozen voor Utrecht. Leeuwarden zou ik je absoluut afraden! Ik heb er gewoond, geen bal aan om daar te winkelen. Dan zou ik naar Groningen gaan. Of beter nog: Haarlem :)

10. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Alkmaar is ook leukom te winkelen

11. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Ik ben toen ik zwanger was een keer in Haarlem wezen winkelen, in de avond.. Er was toen van alles te doen, oa een modeshow door een van de winkelstraten. Ik vond het echt super leuk! Daar wil ik echt nog eens gaan kijken, en liefst die avond,. Maar weet niet meer wat er toen was..

12. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    anders: zwolle.

13. Ellen291982

Omdat dat te ver is. We willen eigenlijk niet meer als een uur rijden. Een aantal komen er al net boven, verder gaan we nu niet. Ze moet ook eerst uit Kampen komen en dan nog de tijd naar dan Bijvoorbeeld Amsterdam. Er zijn voor ons genoeg steden dichterbij die leuk zijn. We zijn nl niet zo grote steden gewend haha:D

14. Ellen291982

Zwolle ging ik eerder vaak heen. Groter als hier en dichtbij. Willen graag een stad die we niet tot nauwelijks kennen.

15. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    o ik zie dat je uit meppel komt, ja dan ken je zwolle wel he.
    ik vind meppel trouwens ook al tijd wel erg leuk.

maar waar ik verder wel eens heen ga, amesfoort, groningen, deventer, almere.
    ook wel leuk maar niet groot, lelystad of dronten.

maar wat ik trouwens vaak heb, ga ik lekker in grote stad shoppen, kan ik niks vinden en dan vervolgens slaag ik bij ons in het winkelcentrum.

16. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Door dit topic heb ik ook zin gekregen ergens te gaan shoppen, Maastricht of Antwerpen. Maar even een dagje inplannen voor volgend weekend denk ik..

17. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Van kampen naar meppel doet ze de snelweg denk ik? Of via de pont.
    Naar nijmegen is een goed uur uur en een kwartier rijden
    A28 naar Zwolle
    A50 uitrijden tot aan arnhem en dan de a12 opdraaien richting utrecht en dan terug draaien de a50 op bij grijsoord richting oss en dan de a73 naar nijmegen knooppunt ewijk ;)

18. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Als je echt kleren wil shoppen zou ik naar Almere gaan.
    Daar heb je de Primark:D

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    zwolle is ook leuk

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ahh zie dat je zwolle kent.... ik vind duitsland erg leuk om te winkelen. bijv kleve

Deel Deze Pagina