Ik heb hier en daar wat gegooled en begrijp dat het heel belangrijk is dat een draagzak van knie tot knie zou ondersteunen. De Stokke lijkt dit minder te doen. Wie heeft hier ervaring mee of kan me adviseren? Vriendlief moet en zal een Stokke. Die is lekker stoer met al die gespen enzo en hij vind het merk gaaf. Ik heb de Stokke in de winkel omgehad met baby en al en die zat zo onwijs lekker! Maar ik wil natuurlijk niet dat ik hem koop en dat baby niet comfertabel zit.
Kijk ook eens naar de Beco, Boba en bijvoorbeeld Manduca! Je kan bij www.babybij.nl ook draagzakken lenen zodat je uit kunt proberen welke het fijnst draagt voor jullie. Stokke is iog geen ergonomische drager!
Ik heb ervaring met beide en zeg Bondolino! De Stokke draagt weliswaar fijner dan een Babybjörn oid en ook wordt de baby idd beter ondersteund, maar een Bondolino zit echt nog fijner. Deze is ook makkelijker door jullie beiden te gebruiken juist omdat er geen riempjes en gespen aan zitten. En ik vind hem ook sneller om te doen, ik vond het lastig om de beentjes van de baby goed in de draagzak te krijgen bij de Stokke.
Heb de bondolino en ben er echt weg van! Zo gemakkelijk om te doen en hoef niks te verstellen als mn man hem wil dragen. Kevin vindt het ook heerlijk, dommelt er lekker in weg .
Als gecertificeerd draagconsulent raad ik de Stokke BabyCarrier af, omdat dit geen ergonomische drager is. Op deze link van een andere draagconsulent kun je lezen waarom de Stokke niet zo geschikt is. Je kunt o.a. bij Babybij, Draagdoek Lenen of Ooiebeest verschillende ergonomische dragers huren om ze eens uit te proberen.
Absoluut een bondolino! Ik heb de stokke geprobeerd, alhoewel mn dochter ging gillen en er met geen mogelijkheid in wou. Er zit een stalen balein op je rug, waarom is me een raadsel want dat is dus echt niet nodig en niet comfortabel. Bovendien is hij wel heel erg ingewikkeld terwijl er dus een paar handen vol dragers zijn die goedkoper, makkelijker en ergonomischer zijn!
Absoluut de bondolino of een andere ergonomische drager maar laat je aub niet verleiden tot een bb of stokke of andere ,draagtroep , Liefs Edith
Bedankt voor het advies ladies, de Bandolino is besteld, verrassing voor mijn vriend zeg maar hehe. Ik heb een stoere zwarte genomen, de zomerversie. Zo grappig, voor "warmbloedige kindjes" dus vast speciaal goed voor onze kleine latina