Hallo allemaal, Ik heb een vraag over de ovulatietest.Ik heb een regelmatige cyclus van 26 dagen, volgens mijn cyclus zou ik dus vandaag een eissprong moeten krijgen.Maar de test geeft dit niet aan ,en ook niet de dagen daarvoor. Kan het zijn dat ik gewoon menstrueer maar niet ovuleer ? Of kan het zijn dat ik pas later in mijn cyclus ovuleer? Maak me een beetje zorgen ! Hoop dat iemand mij kan helpen ! Groetjes Nana
Bedankt, Maar hoe kan het dat je wel menstrueert maar niet ovuleert ? Was ook in mijn middelbare school tijd meer met de prakrijk bezig dan met de theorie ! Groetjes Nana
Hoi Nana, Ik heb een cyclus van 28 dagen en gebruik ook sinds deze maand ovutesten. Dinsdag t/m zaterdag had ik een heel licht streepje, veranderde niet. Begon me toen af te vragen of ik nog positief zou testen. Gister ineens een enorme vette streep. Vanochtend ook en vermoed vandaag m'n eisprong gehad. Ik duim voor je dat je morgen ook ineens een positieve test hebt!
Nog een toevoeging: wist wel dat ik veel te vroeg was begonnen met testen (dinsdag), maar verwachtte dat ie vrijdag of uiterlijk zaterdag toch zeker wel positief zou zijn....
Hoi, Gisteravond opeens toch een lachend baby'tje in het venstertje van de ovulatietest. Toch wel een geruststelling ! Merk dat mijn vriend gespannen raakt van het 'moeten' vrijen, hoe pakken jullie dat aan ? Liefs Nana
heel simpel nana gewoon vrijen wanneer jullie zin hebben, en ten 2e hem natuurlijk niet elke keer gaan vertellen dat je je "ei"hebt want dan krijgen ze op de een of andere manier een soort van prestatiedwang en dat is natuurlijk niet leuk vrijen...vrijen omdat het moet zeg maar.... houd het voor jezelf bij als je dat plezierig vindt maar laat hem buiten dat soort dingen...laat hem maar gewoon genieten....