Het is nog niet zover maar het kan zover wel komen, eiceldonatie. Hoe vraag je een vrouw om eicellen te doneren? Degene die ik wil vragen is mijn beste vriendin al 34 jaar. Daarnaast is ze ook een nichtje van me. Maar hoe vraag je zoiets? Ik ben bang dat ik het niet droog houd en al in huilen uitbarst voordat ik er 1 woord uit heb. Is er iemand die dit heeft meegemaakt en hoe heb je dat dan aangepakt?
eventueel van te voren op papier zetten... en wanneer je het haar kan vragen niet gelijk een antwoord eisen... laat haar eerst op internet informatie inwinnen of neem haar mee naar een informatie avond wat ze vaak bij het ziekenhuis hebben... zodat zij weet wat er van haar verwacht word! ... want misschien roept ze gelijk ja maar weet ze niet helemaal wat het inhoud.. ook voor haar ( en evt. relatie) zal het (tijdelijke) gevolgen hebben... en dat ze terug komt op het antwoord wil je nog minder dan een gelijke nee... dus vraag haar maar er gelijk achter aan dat ze niet gelijk hoeft te antwoorden tot ze zeker weet wat het inhoudt. evt zou je zelf wat dingen kunnen opzoeken en uitprinten voor het geval ze wel gelijk ja zegt en ze zich toch gelijk min of meer kan inlezen.. succes!