Welke stappen ondernemen vermoeden mishandeling honden??

Discussie in 'De lounge' gestart door mam1991, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Inderdaad bij de gemeente aankloppen, hier doen ze ook al moeilijk en dreigen met een boete als je heg 5cm te hoog is of niet gesnoeid is aan de zijkant.
    Die arme dieren moeten daar a la minuut weg, die kunnen er niets aan doen en hebben er niet voor gekozen om bij een verslaafde te wonen. Jammer dat wij daar niet wonen want mijn vriend was er zeker naar toe gegaan, die is niet zo snel bang van iemand.

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Nou gister bij de buurvrouw geweest, die woont tegen over hem en kent hem beter als ik.
    Ik heb die man nog nooit gesproken.
    Hij liep tegen haar al te schreeuwen dat zei de politie gebeld zou hebben, dat terwijl ik dat gedaan heb. Gelukkig weet het niet wie er gebeld heeft.

Wat ik verder te weten ben gekomen is dat zijn oude buurvrouw (verhuist), zijn dossier heeft in mogen zien. Wat daar o.a. in staat is dat hij aan een kindje heeft gezeten, wil verder geen details weten.
    Morgen zal ik de gemeente eens bellen, misschien kunnen hun wat doen. Zijn notaris regelt zijn financiën en de instelling die achter hem staat weet ik inmiddels ook wie dat zijn, weet alleen niet zo goed wat ik daar mee moet???

Ik ben wel heel erg voorzichtig, wil absoluut niet dat hij te weten komt dat ik hier achter zit. Hij is een typetje met de verkeerde vrienden en ook niet bang om zijn handjes te laten wapperen als hij er achter komt dat ik hem hier weg wil hebben.

Deel Deze Pagina