Wij hebben een Renault megane uit 2005 volgens mij. Hiervoor hadden we een Opel Astra station. Ik moet zeggen dat ik de Astra prettiger vond rijden. De megane in daarintegen veeeel mooier!
ik heb een opel astra station. omdat eventuele opel onderdelen (als er iets stuk is) een van de makkelijkste en goedkoopste is. omdat ik zowiezo een opel gek ben.. owja en omdat hij op gad g3 was (erg fijn als je familie aan de andere kant van het land woont) betaal je geen extra wegen belasting, maar rijdt je wel voordelig. onze auto had 220.000 op de teller toen wij hem kochten (maar dit is redelijk normaal voor een gas auto van 10 jaar oud)
fiat marene weekend op gas. fijne auto maar is nu met pensioen dus mijn boodschappen auto geworden. en de nieuwe aanwinst is een kia cee`d sporty wagon. eb das echt een super auto was een jaarauto en zat dus 35000 op de tellen helemaal goed dus hij is super luxe en rijd echt super ook genoeg beenruimte en kofferruimte. vorig jaar naar disney geweest met 2 kinndeerwagen camping bed en dan nog alle kleren en eten voor baby ed. en we kondenn de hoedeplank gewoon dicht doen dus je ag niet dat we op vakantie waren zoals je de autos vaak ziet rijden met tassen en kussens tegen de ramen gedrukt.
nee de Fransen hadden vast gedacht "wat leuk zeg die Nederlanders die hier wonen" Maar even serieus, de Kia cee'd is inderdaad een geweldige auto, en ziet er nog eens leuk uit ook.
Wij hebben beide een Volvo. Ruime, luxe en degelijke auto's. Mijn man heeft een V70 en ik heb een XC60. In beide auto's heel veel ruimte.
Ikzelf BMW 316 (beetje zelfde reden als Anakin; ben gewoon gek van het merk , maar ook de degelijkheid), vriend heeft een Peugeot 307SW. Mooie ruime wagen, maar ik "voel" 'm niet als ik ermee rij...
Een vw Golf Variant uit 2010 Heerlijke auto en echt super veel ruimte in de achterbak.. 2 kinderwagens en ook nog genoegruimte voor de weekend boodschappen!!
Wij hebben ook een skoda fabia combi. Echt een fijne auto en niet duur. We hebben nu de nieuwe combi greenline besteld dus dadelijk lekker zonder wegenbelasting rijden en 1x in de 3 maanden tanken.
Wij hebben een Hyundai Trajet. We hadden eerst een renault twingo en mijn man heeft die met een collega geruild voor deze. We zijn er super blij mee en die rijd echt super.
Ja, wel redelijk duur. Hebben er wel 1 uit 1998 (we zijn nog maar begin 20 dus nieuwe auto beetje onbetaalbaar, zeker als je geen kia maar een audi of bmw wil), dus dat zal ook wel schelen, die nieuwe zijn vast wat zuiniger. Het is automaat en maar een 1.8, en nog loopt het op zijn zuinigst 1 op 9. Wegenbelasting valt wel mee, geloof dat ie rond de 1400 kg zit. Rijdt heerlijk!
We hebben een Skoda Fabia combi gehad en een Dacia Logan MCV, die laatste is gewoon een grote auto voor weinig geld. En nooit iets mee gehad. Maar het was wel een erg grote bak en we hebben toch geen grote wandelwagen en zooi meer nodig om mee te slepen, dus hebben we sinds een maand of 3 een kleinere auto.
wij hebben een opel astra station... en wij vinden hem helemaal geweldig.. wij vinden persoonlijk opel een fijne auto en de onderdelen zijn ook betaalbaar als er iets gerepareerd moet worden, ik wil graag een deawoo tacuma erbij maar goed... dat moet maar even wachten hahah succes met je keuze er is zoveel op de markt en zoveel keus!
Wij hebben nu een Ford Focus hatchback. Ergens uit 2005, 130000 gelopen. Maar we zullen in de loop van dit jaar een Kia Sorento uit 2006 gaan kopen. Benzine met max. 120000 op de teller. Wel een 3.5 V6, hij moet met gemak een 2 paardstrailer ( met paarden ) kunnen trekken. Geen station, maar wel net zo groot.
Wij hebben op dit moment nog een Volvo 740 sedan, maar zijn op zoek naar een Volvo station V70. De V70 is net wat ruimer dan de V50 en vind ze ook mooier (lekker belangrijk ). Volvo's zijn inderdaad wat duurder dan veel soortgenoten omdat ze zwaarder zijn, maar ze gaan jaren mee en de KM teller hoef je eigenlijk nauwelijks op te letten totdat ze de 400.000 gepasseerd zijn. Voor mij de veiligste en prettigste auto die er is (hoezo Volvofiel... )
Ik zou absoluut niet voor een Renault laguna gaan. Op zich is het een mooie auto en als ie goed rijdt, rijdt ie ook lekker. Maar idd dus als ie goed rijdt! Wij hebben een Laguna gehad en het is gewoon een probleemauto. Collega van mijn man had er ook een en die had ook problemen. Uit tests komt deze ook slecht eruit (renault volgens mij over het algemeen) en we hebben ook meerdere keren gehoord: dat is een bekend probleem met deze auto. Wij hebben een vervuilde motor gehad, 3 raammechanismes vervangen en nog veel meer. Vooral die snel vervuilde motor en slechte raammechanismes is echt een bekend probleem. Nu hebben we een VW Golf (geen station )