welke (station)auto?

Discussie in 'De lounge' gestart door douglas84, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Papaver

Papaver Niet meer actief

Wij hebben al 5 jaar een Citroen Berlingo en ik vind het een moordwagen. Rijdt lekker, veel ruimte, hoog plafond en makkelijk in- en uitstappen i.v.m. de schuifdeuren achterin. Ik vind het een aanrader.

2. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Het gaat hier specifiek om de bakken van de automaat auto´s,
    die staan er echt om bekend dat die kwaaltjes hebben.

Maar wij hebben ook 1 passat handgeschakeld gehad, en die bak was ook niet echt 100% maar de oude type automaat geschakeld staan slecht bekend. De nieuwere types hebben daar geen tot minder last van :D

Mijn Info komt door het jaren lange VW verleden, en de dealer en de garage!

3. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    wij gaan niet voor een automaat!

4. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Wij zelf hebben een Renault laguna station 2004.
    Super ruim, veel ruimte ook bij je hoofd omdat je de 2 stoelen in kan stellen in de hoogte.
    De grootste plastic hondenmand paste er met gemak in haha en die is echt HUGE!.
    De kinderwagen van Jayden paste er ook goed in.
    Ligt heerlijk op de weg, echte relax auto haha franse vering.
    Als mn man 'mijn' autootje (suzuki swift nieuwe model) dan weer pakt is hij blij als hij weer in zn 'eigen' auto mag rijden haha.
    Tot nu toe alles wat we in de auto wilde hebben paste erin haha.
    We hebben wel de meest uitgebreide versie van de laguna station.
    Cruisecontrol gebruik ik zelf heel veel, navigatie erin is ook erg handig alleen jammer dat je naar de garage moet om hem te updaten *hebben we zelf nog nooit gedaan en zijn overal gekomen waar we moesten wezen, af en toe liep de weg anders dan op het kaartje haha*.
    Ik zou die auto niet meer willen missen, echt een uitkomst als we met zn alle weggaan en de buggy *Vaak ook nog het campingbedje erbij* en soms ook nog de hond achterin :)

Deel Deze Pagina