Wat mij opvalt is dat de meningen op deze pagina superpositief zijn over de Dyson, maar op andere sites juist merendeels negatief, wat het weer lastig maakt een beslissing te nemen. En wat die knop inhouden betreft, zou steeds aan/uit zetten juist niet meer accuvermogen kosten? Oprechte vraag
Als de berichten tegenstrijdig zijn, is het inderdaad lastig om een keuze te maken. Misschien dat je op de verkoopsites sneller negatieve berichten krijgt, omdat mensen nou eenmaal sneller negatieve recensies plaatsen en dat hier gevraagd wordt waar je tevreden mee bent. Dat is natuurlijk een andere insteek. Maar zeker weten doe ik dat niet. En wat die accu betreft: het is echt zo dat het alleen de stofzuiger energie verbruikt als de knop ingedrukt wordt. Zodra je hem loslaat verbruikt hij geen energie meer. En dat weet ik zeker omdat ik hem meestal in de max stand zet als ik stofzuig en dan altijd langere tijd kan zuigen, dan wanneer ik de knop de hele tijd ingedrukt houdt. Dat heb ik wel eens uitgeprobeerd
Ik ben trouwens wel nieuwsgierig welke sites zo negatief zijn. Ik ging voor de gein bij coolblue kijken en daar is juist een overgrote hoeveelheid heel positief. Foto is de beoordeling van een ouder model (die ik heb), en de nieuwere hebben ook goede reviews.
Ik zet de philips ook heel makkelijk aan en uit. Gewoon een schuifknopje met je duim. Merk niet echt verschil of ik hem nou even aan hou of dat ik hem steeds aan en uit zet.
Dat van die recensies dat kan natuurlijk heel goed kloppen! Ik bedoel eerder bij het steeds opnieuw op moeten starten, dat dat extra accuverbruik zou kosten (?)
Voor de dyson-dames, kan je de accu vervangen of is dat prijstechnisch helemaal niet gunstig? Want ik lees toch wel veel dat ie na 2-3 jaar toch wel in kracht afneemt en dan vind ik €500/€600 veel geld voor 3 jaar, of klopt t niet wat ik zeg?
Ja hoor en grappig genoeg zijn de onderdelen helemaal niet prijzig. Hier bij de plaatselijke zaak binnen 48 uur geleverd en gerepareerd. Nieuwe accu 45 euro. Nieuwe lader 20. Er verdwijnt hier regelmatig wat in het water. Stofbakje ook rond de 15 euro. Morgen moet ik weer met eentje langs vanwege een verloren filter. De zuigkracht neemt hier echt niet af ook niet bij de modellen die we al ruim zeven jaar in gebruik hebben. Maken jullie hem wel regelmatig schoon dan?
Duidelijk verhaal! Dan zit ik alleen nog met die aan/uitknop.. Ik ga deze maar 's in een winkel wat proefritjes maken
Wij zijn bij n winkel geweest en hebben verschillenden geprobeerd en hebben voor de bosch gekozen. Die stuurt prettig en zuigt prima, met 2 losse accu’s. Zodat je evt een nieuwe accu kan kopen als die niet meer goed is.
Die van mij is nog niet afgenomen in kracht na 3 jaar, accu merk ik ook nog niks aan. Maar ik lees hieronder net dat het prima te vervangen is eventueel. Het is meer dat ik nu een vrij basic model heb en er nu krachtigere zijn, vandaar toe aan een nieuw model. Misschien in ons nieuwe huis.