Hoi meiden, Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met de colorcatcher doekjes. Ik wil namelijk heel graag mijn witte all-stars wassen, maar ze hebben een knal rode binnenkant, en aangezien ze ook al op mijn sokken afgeven ben ik bang dat ik straks rode all-stars terug heb inplaats van witte. Dus heeft er hier iemand een positieve ervaring met deze doekjes? alvast bedankt! groetjes Kelly
ik heb er positieve ervaring mee.. rood shirt meegewassen met lichtere kleur.. en hte heeft niet afgegeven op de andere kleding
Ik heb mijn rood/witte lakentjes gewassen, en de lakentjes waren mooi wit en doekje mooi rood. Hier dus positief.
Ik heb er ook goede ervaringen mee Alle nieuwe kleren van mannetje mee gewassen ( zowel wit en kleur door elkaar ).
Ik had zo'n proefverpakking, die ik dus gebruikt heb. Het viel me inderdaad op dat het doekje elke keer wel verkleurd was, en m'n wasgoed niet, maar volgens mij betekent dat niet zo heel veel. Als ik namelijk precies dezelfde was zonder doekje was, is het ook niet verkleurd.
Hier ook positief! Witte en gekleurde kleding door elkaar (ook nieuw rood shirt) en wit shirt was nog mooi wit toen het eruit kwam! Doekje was wel gekleurd. Groetjes Lara
Heb ze net toch maar gekocht, ik ga zo mijn schoenen wassen, dus hoop dat het goed uit pakt met die doekjes.....
Heb ze een poosje gebruikt. Ook een aantal keren bij ons knalroze dekbed gedaan maar had toch het idee dat het ook kleur uit het textiel trekt. Dat dekbed hebben we al een poos en bleef steeds heel mooi maar na een paar keer met die doekjes is het toch lichter roze/ valer geworden....
ik lees hier wat mensen die zo'n doekje bij de was deden wanneer ze gekleurde was met witte was samen waste? Misschien domme vraag hoor, maar waarom was je dat dan samen eigenlijk? Tijdgebrek, of om de machine vol te krijgen ofzo? Of doen jullie dat altijd zo?
Bij mij raakte ik het doekje kwijt, kwam pas na een aantal keren wassen weer uit de machine, dus ik gebruik die doekjes niet meer
ik was geen wit met rood, maar je hebt van die kledingstukken die mooi rood zijn, en waar ook bv wit in zit... vaak loopt dat rood dan uit in wit.. met die doekjes niet
Vandaag geen tijd meer gehad om mijn schoenen in de wasmachine te doen (lekker wezen borrelen bij de buren) dus ga het morgen proberen, maar ik knijp hem wel, straks zijn ze rood dan baal ik echt als een stekker
Kun je ze dan niet beter eerst in een gewoon sopje (handwas) zetten? Dan kun je gelijk zien of ze erg afgeven of niet. Als dat niet zo is, kun je ze met een gerust hart in de wasmachine stoppen. Volgens mij voorkomt schoonmaakazijn bij je was ook het doorlopen van kleuren (en het stinkt niet!)