Welke step 3 jaar?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Luvv, 2 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Wie heeft een tip? Mn dochter is bijna 3 en wil graag een step. Nu zie ik van die plastic dingen met 2 wieltjes achter maar die lijken me zo gammel of valt dat mee? Wil wel iets wat een poosje mee kan.

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Ze hebben hier zo'n heel goedkope step met twee wielen achter, die gaat al een jaar of 3/4 mee (alleen de handvatten zijn er nu af, maar de rest van de step is nog prima in orde). En nu ook een goedkope van de Action, met twee wielen voor en die doet het ook prima. Wij zetten ze wel vrijwel altijd binnen als ze ze niet gebruiken, dan blijven ze langer mooi.

3. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Wij hadden eerst zo'n goedkoop stepje, die had hij van mij broer gehad voor z'n 2e verjaardag. Maar die was na een jaar echt roestig. Maar verder wel veel plezier van gehad in dat jaar.
    Voor z'n 3e verjaardag heeft hij van ons deze gehad en dan merk je uiteraard wel echt verschil.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,6 KB
      Weergaven:
      9
  4. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Puky vind ik echt een heel degelijk merk. M'n dochter heft daar een loopfietsje van. Heel stevig!
    Ik zou dus echt voor een Puky step gaan

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik zou voor een step gaan met 1 wiel voor en 1 achter. Dan heb je er ook nog wat aan als voorbereiding op het fietsen. Net als met een loopfiets leren ze zo balans houden. Met 2 wieltjes achter heb je dat helemaal niet.

6. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Dit, misschien dat je eens ergens kunt proberen of ze al met een step met 2 wielen een beetje overweg kan? (vrienden, buren, KDV, fietsenwinkel?) Met 2 wielen hebben ze langer uitdaging denk ik aan een step, en een goede voorbereiding op los fietsen. Met 3 wielen is ze misschien over een half jaar op uitgekeken (die zijn denk ik vanaf 2 jaar).
    Ik had op de Koningsdag rommelmarkt zo'n klein metalen stepje gekocht, met 2 van die skate-wieltjes. Volgens mij zijn die nieuw vanaf 30-50 euro? Dat stepje heeft ze voor haar 3e verjaardag gekregen. Ik had geen idee of ze er overweg mee zou kunnen, maar ze stepte zo weg de kamer door (ze kan ook al wel losfietsen).
    Voordeel van die kleine metalen stepjes vind ik dat je ze in kan klappen als je ze niet gebruikt. Makkelijk opbergen of meenemen op vakantie o.i.d. In de berging staan ook al fietsen, loopfiets, enz. Maar grotere steps met luchtbanden zijn denk ik wel comfortabeler als ze ouder zijn, en Puky is inderdaad onverwoestbaar.

7. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

Mijn dochter heeft deze en daar kan ze ook best een tijdje mee voort.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina