Heeft hij misschien een goedkope met wieltjes bijna zo hard als plastic? Want die vond ik ook waardeloos. Maar voorkeur zal ook per kind verschillen, en hoeveel ruimte je in de schuur hebt (hier ook nog fietsen, skelter, triker, spacescooter, waveboard, skeelers enz, kleine schuur staat vol) en of je hem makkelijk mee wilt kunnen nemen. Als je een opklapbare koopt zou ik dus opletten op de hardheid van de wielen. 82A is een gemiddeld softwiel geloof ik, 78A is nog iets zachter. Hoe groter de wielen hoe stabieler het stuurt. Wendbare stuntsteps hebben dan weer hele kleine wieltjes. Stuurhoogte bij 4-5 jaar zou iets van minimum 70-75 cm moeten zijn (tot hun middel). Die van ons heeft merk Guts, dat kan ik weer niet terugvinden. Maar het is zo'n soort model: https://www.amazon.nl/Aluminium-scooter-Muuwmi-200-mm/dp/B077DH4SS2/ref=asc_df_B077DG54J9/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=430743524159&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=14194011101799972461&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1010660&hvtargid=pla-597487247664&psc=1&th=1#aw-udpv3-customer-reviews_feature_div Zo'n grote met 16 inch luchtbanden ziet er ook tof uit. Misschien je dochter vragen wat haar leuker lijkt?
https://www.kindersteppen.nl/bandits-angels/black-racer-205-roze-p-303.html?utm_source=google&utm_medium=googleshopping&utm_campaign=googlemerchantcenter&gclid=Cj0KCQiAhP2BBhDdARIsAJEzXlHtKMtzw8RlPTOG0vVXs86vfDKNlsgoYn-RXaGsTr3uENbpOapc58waAo6-EALw_wcB Onze dochter heeft deze, mooie degelijke step, ze heeft hem nu een jaar en er word dagelijks mee gereden..hij is ook inklapbaar....leuk detail je kunt er een hoesje bijkopen, wat je om het stuur doet met naam.. Ze zegt dat je er fijner en sneller mee rijd dan die hele kleine wieltjes...
Vraagje, hoe lang is je dochter? Die van mij 109cm meet ik net maar ik zie dat deze step op zijn laagst 90cm is, is dat niet veel te hoog dan?
Zou gaan voor een step met grotere wielen en wat groter stuur, heeft net wat meer body. Hier hebben ze heel lang gestept op een Puky step, maar daar zou ik op de 4e niet meer aan beginnen, dan is ie denk ik al te klein. Opa en oma hadden van die opklapstepjes, en daar gingen ze wel vaker mee onderuit en kwamen ze dan echt lelijk mee terecht, vond ik persoonlijk rotdingen
Wij hebben deze ook. Mijn jongste is nu denk ik ca. 110 cm lang. Hij stept er al een jaar op, dat ging vanaf het begin prima. Staat idd nog wel op de laagste stand. Oudste is bijna 130 cm en die heeft 'm 1 stand hoger.
2 of 3 wiel? We hebben vandaag bij iemand een 3 wiel geprobeerd..die hebben "alle" kindjes hier van 3 t/m 6 jr. Ging niet echt haha, motorisch toch niet zo'n held. Dus ik denk dat we voor 3 wiel gaan en die kan over 2 jaar dan door naar broertje en krijgt zij een snelle 2 wiel.
Lijkt mij dat een step met 2 wielen wat beter mee beweegt met het kind? Hier waren ze 2 jaar toen de step (met 2 wielen) kwam, ging niet direct goed, maar dat leert gauw genoeg aan! Ik zou met 4 jaar echt geen 3 wielen meer doen, ze kan ook op de loopfiets en fiets toch?
Ja (loop)fiets gaat idd goed. Hier in de buurt hebben ze allemaal die 3 wielen (2 voor en 1 achter, van die skatewielen) dus kan niet een 2 wieler proberen. Een afspraak in winkel vind ik lastig omdat ik me in deze tijd verplicht voel iets te kopen ... Nou ik kom er echt niet uit haha pff...
Hier ook een Decathlon step, met de stof wielen. Niet de allerkleinste maat wielen. En wat wij handig vinden is dat er 100 kg op kan, kunnen wij er ook op als t moet. Bijvoorbeeld broodjes halen op de camping of wedstrijdje met papa wie t hardste kan. Inklapbaar vinden wij handig in de auto en onze zoon gebruikt hem niet als stunt step, dat scheelt. Ook is ons stuur in hoogte verstelbaar, handig als wij erop gaan, of als de jongste eigenwijs is en erop wil.
Hier hebben we er ook zo 1. Als je in de buurt woont mag je ff kijken hoor! Zevenhoven, bij Alphen ad Rijn. Edit zie dat ze al geprobeerd heeft.
Hier zie je op die leeftijd geen 3 wielige stepjes meer, willen ze ook niet, want dat vinden ze te kinderachtig Meeste hebben als ze iets ouder zijn al gauw een space skooter.
Ja eerlijk gezegd ben ik ook erg verbaasd hoor, dacht echt dat dat tot 4 hooguit 5 was maar deze kindjes zijn al 5 en 7..
Ik heb even snel gezocht, step van zoon is al een jaar of 3 oud maar denk dat het zoiets is. https://www.decathlon.nl/p/kinderstep-mid-1/_/R-p-12842?mc=8549507&c=BLAUW of evt de grotere wielen waar je doorheen kan kijken zijn ook fijn. Maken geen herrie en rijd vrij comfortabel oh stof wielen moest soft wielen zijn
Oh ja tuurlijk haha had ik zelf ook kunnen bedenken. Deze is vanaf 120cm dus nog te groot. Mijn vriend vindt ook 2 wielen en dan de iets grotere...
Snap helemaal dat je daar verbaasd over bent Maar voor jullie wel lastig dat je nu even niet wat kunt uittesten.