Welke step kind 3 jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Kramertje, 24 okt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.727
    2.228
    113
    Hier ook de micro met 3 wielen, echt een superfijne step, zoon is nu in aug 5 geworden, en past er nog net op, hij heeft inmiddels ook een step met 2 wielen, maar hij wisselt ze nu steeds af, met die 2 wielen hou ik me hart altijd nog vast, en met de 3 wielen gaat t gewoon super. Die van mij had de step met 2.5 jaar gekregen.

Kramertje vindt dit leuk.
  2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.273
    17.149
    113
    Ik ben juist op de zijwieltjes oneens :roflmao: loopfiets ging nr5 als een speer maar trapperfiets had ze te weinig zelfvertrouwen voor dus dat heeft ze met zijwieltjes gedaan.

Mindset van het kind is ook een belangrijk punt om daarin mee te nemen vind ik.

Dubbelgeluk en Kramertje vinden dit leuk.
  3. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.269
    5.870
    113
    Vrouw
    Dank voor al jullie suggesties. Het evenwicht op een step en fiets zijn hier toch even at anders. Sinds een goede week fiets hij op 2 wielen (loopfiets) en dat gaat prima. Maar hij is wat voorzichtig dus ene step met 2 wielen durf ik nog niet aan. We gaan even degene die zijn geopperd verder bekijken.

toch3, Dubbelgeluk en Mya vinden dit leuk.
  4. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Klopt, laat ik het zo zeggen dat ik die ervaring ook had mbt zijwieltjes. Maar per situatie moet er vooral naar het kind worden gekeken. Er is geen goed of fout.

Deel Deze Pagina