Mijn oudste dochter wordt 5 en wil graag een step. Ze reed vandaag op een step met dubbele achterwielen bij een vriendinnetje maar ik denk wat we gewoon voor 2 wielen gaan. Wat is een goede keuze?
die je op je 2e plaatje hebt zoiets heeft dl ook. gaat prima en het stuur is in hoogte verstelbaar. ze heeft hem nu al een paar jaar en doe het nog prima. was een goedkopere van intertoys. als je twijfelt over de hoogte kan je natuurlijk altijd even passen in de winkel maar ik denk dat die 2e ook wel geschikt is voor haar lengte
Wat vind ze zelf leuk? Ik zou zelf voor nummer 1 gaan, voor wat langere afstanden, naar school evt. Alleen in de tuin en om het blok nummer 2. Wij hebben nummer 2 met 3 wieltjes en kunnen hem ombouwen.
hmm wij zitten te denken om dIe 2e aan te schaffen omdat dr huidige step te klein is geworden. Iemand enig idee of dat een goed idee is en of het uitmaakt of je een dure danwel goedkope koopt? Of kunnen we beter gaan voor luchtbandjes. Handige lijkt ons dat je die step kunt opvouwen. Hij staat nu namelijk altijd in de gang en vreselijk in de weg @ts: ik zou absoluut voor 2 wielen gaan trouwens. Niet voor 3. Daar voelt ze zich vast al veel te groot voor en anders komt dat binnenkort wel. Wij hadden een leuke van puky gekregen op haar verjaardag. Ziet er nog uit als nieuw ondanks dat er al een aantal jaar op gestept is door zowel dochterlief als de andere meiden uit onze buurt. (andere buurmeisje heeft een spacescooter en ruilt vaak met dochterlief wAnt ze vindt een gewone step OOK zo leuk)
Wij hebben vergelijkbaar als foto 1, van pucky. Kunnen ze ook net wat langer mee doen. Voor een 5 jarige vind ik zelf optie twee al 'te laat'.
Bij ons op school zijn de 'stuntstepjes' helemaal in... dus dochter had (vorig jaar) er 1 met opblaasbanden - maar wilde veel liever zo'n klein opvouwbaar stepje.
Onze dochter heeft een step van Hudora en daar hebben we nog steeds geen spijt van. Ze zijn niet heel goedkoop maar wel hele goede kwaliteit en soft wielen ook erg fijn! Ze stept er elke dag op naar school (heen en terug in totaal 3km) en dat gaat super. We nemen hem vaak mee als we weg gaan even inklappen en dan heb je een klein pakketje.
100 procent zeker weten nummer 1. Wij hebben vorige week een step gekocht voor zoon lief (4 jaar). We mochten ze allemaal uittesten en die kleine wieltjes en plankje is nog vrij lastig qua evenwicht. Hij kon hier echt nog niet goed op steppen. Nu hebben wij een soort gelijke step gekocht als jou foto 1 met dikkere wielen en gaat het enorm goed.
Dat is ook gewoon even wennen hoor de meeste kinderen kunnen met 4 jaar zonder zijwielen fietsen en dan zouden ze zeker op zo een klein stepje moeten kunnen steppen. En het is ook gewoon even wennen natuurlijk. Onze dochter heeft er 1 vanaf 3 jaar en het gaat echt perfect. Ik kan ze in elk geval niet bijhouden met lopen
Bij Decathlon kun je allerlei steppen proberen. Mijn zoontje is net 2 en heeft nu zon step als 2 maar dan met 2 wieltjes voor! Hij stept er zo goed op haha, hele rondje met de hond mee (ruim 20 min). Maar voor een 5 jarige zou ik ook 1 kiezen denk ik.
Dat zal dan per kind verschillen. De meiden hebben hier beide voor hun verjaardag vorig jaar nummer 2 gekregen. Julia werd toen dus 4 en het ging gewoon goed. Zal voor de een even oefenen zijn, maar kan wel gewoon. Hier dus beide blij met nummer 2. De stuurtjes kunnen in hoogte versteld worden, ook erg handig.
Mijn dochters van 4 en 6 hebben er beide 1. Is gewoon verstelbaar in hoogte, dus zeker niet te klein.