Lijken jullie kinderen meer op jou of op je partner? Wat ik zie als ik even denk aan mijn omgeving is dat het oudste kind meer op papa limkt en het jongste meer op mama... (Ken maar weinig mensen met meer dan 2 kids dus verder kan ik niet oordelen ) Ik ben gewoon nieuwsgierig
Ik vind het lastig.. mensen in mn omgeving zeggen ook vaak wat anders.. Zoals ik het nu zie: Zoontje lijkt op papa (maar heeft mijn ogen) Dochter 1 lijkt op papa (maar ook weer mijn ogen) Dochter 2 lijkt op mij (qua hoe ik ook als baby was)
Op allebei een beetje. Ogen, huidskleur en bouw van papa, haarkleur, neus en karakter (grotendeels) van mij.
Jongste meest op mij, middelste 50/50 maar ik zie vooral mijn kant er in terug, oudste meer naar man qua uiterlijk maar qua doen heel veel op mn broer
Dl lijkt op ons allebei, ze is een heel grappig mixje tussen ons geworden vind ik. Qua karakter lijkt ze meer op mij.
Hier klopt dat, oudste lijkt op papa, jongste op mama. Bij mijn broer is het precies hetzelfde. Toch kan ik ook zo 3 gezinnen noemen, waarbij de oudste juist op mama lijkt en de jongste (of middelste) op papa. Hier is het dus een beetje 50/50.... (Ik heb overigens puur naar t uiterlijk gekeken, niet naar karaktertrekken)
Onze oudste (meisje) lijkt echt volledig op mij. De middelste lijkt volledig op zijn vader De jongste (jongen) is een echte mengelmoes van ons beide
Mijn oudste en middelste zijn van mij een kopie. De jongste lijkt meer op zijn vader maar naar mate hij ouder word krijgt hij meer trekjes van mij Het karakter hebben ze van mij alle drie en of ik daar nu trots op moet zijn of bang van moet worden ben ik nog niet over uit
3 jongens... De oudste lijkt precies op mij De middelste lijkt op papa De jongste is een goede mix, maar lijkt toch het meeste op mij
Allebei op papa, wel hebben ze mijn neus. Mijn man heeft nog 2 kinderen uit een eerdere relatie en die lijken ook allebei sprekend op hem 😅 Sterke genen denk ik 😁
Qua karakter lijkt de oudste op mijn man en de jongste 2 op mij. Qua uiterlijk vind ik het lastig, het is echt een mengelmoes van ons beiden.
Ze zeggen dat ze alledrie op mij lijken, zelf zie ik dat niet zo, maar ze zitten op mijn oude school en heb alle leraren die ik ook had het al horen zeggen.