Prenatal buggy

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ecosa, 8 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ladies, ik zag dat de buggy van Prenatal in de aanbieding is deze week. Ik heb al op het forum gezocht of er meer topics over zijn, ik heb gelezen dat men er redelijk tevreden over is. Ik heb toch altijd mijn twijfels over "eigen merk", vooral als het iets voor mijn kind betreft. Maar weet iemand of de kwaliteit van deze buggy te vergelijken is met een ander gangbaar merk? En heeft iemand gebruik gemaakt van deze aanbieding van Prenatal? (snappen jullie hem nog? :) )

2. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hai Hai

Ik heb 2 weken terug deze buggy gekocht samen met de voetenzak.
    Het is opzich wel een goede buggy alleen die wielen zijn van plastick en dat vind ik echt jammer.
    We zijn ook van plan om een andere te halen en deze gewoon voor er bij te houden.
    Ik woon in het centrum en daar heb je dus van die rare stenen en die buggy maakt me toch een kabaal op die stenenen niet normaal.
    Voor de rest is hij wel goed en lekker licht!

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik heb hem ook gehaald maar das alweer een tijdje terug, hij koste toen €40 en die trappel zak €20 ... op zich wel een goede buggy hoor, maar inderdaad het zijn wel plastick wielen maar goed voor dat geld kon ik hem echt niet laten staan... :D

4. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Wat voor wielen hebben andere buggies dan?

5. sim

sim Niet meer actief

dit zijn goede buggy's maar zou voor intensief gebruik toch de light buggy aanraden van prenatal, die zijn iets steviger ;)

6. chantal1984

nou de banden van mijn comby wagen hebben rubberen banden, net zoals de wielen van een auto... vraag me ineens af is dat wel rubber :oops: hihihi

7. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ja de wielen van mijn combi buggy ook, maar dat ding is zoooo groot dat ik er moeite mee heb om dat ding achterin de auto te zetten! Elena is al bijna 6 maanden, ze kan al in een gewone buggy, mits die helemaal in ligstand kan. Vandaar dat ik een kleine buggy wil aanschaffen die ook in de ligstand kan, zodat ik dat grote gevaarte kan opruimen tot de 2e komt ;)

8. chantal1984

Die buggy kan gewoon in ligstand niet helemaal plat maar wel ver genoeg...

9. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb hem het weekend gekocht. ik ging vandaag ook op pad en inderdaad die plastic wielen zijn op sommige tegels een beetje irritant maar goed het is geen geld. en het opbergvakje onder het zitgedeelte is kleiner dus je kan minder spulletjes kwijt maar daarin tegen kun je er weer vanalles aanhangen. ik vind het een prima ding!

10. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Is het eigenlijk wel slim om zo'n kleine in een buggy te zetten? Ook vanwege de stevigheid (als ik het zo hoor met die wieltjes) en het ruggetje?

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ze zeiden bij prenatal dat je kindje zelfstandig moet kunnen zitten anders wordt het afgeraden.

12. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    hm, elena kan al wel zitten maar niet zelfstandig. Misschien dat ik hem wel aanschaf, maar nog ff wacht met gebruiken.. Moet ik alsnog dat gevaarte achterin de auto tillen, pppffff

13. chantal1984

ik heb hem ook pas een paar weken geleden gehaald, denk dat het niet goed is voor het ruggetje als ze nog niet zelfstandig kunnen zitten...

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Of je moet een Maclaren kopen. Die zijn bij de rug heeeeel goed verstevigd, daarom heb ik daar toendertijd voor gekozen. Ze zijn wel een stuk duurder.

15. Miky

Miky Bekend lid

18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    T hangt er denk ik ook vanaf hoe lang je van plan bent er mee te lopen.
    Als je bijv. alleen even de supermarkt in gaat of even snel een paar boodschapjes haalt dan kan zo'n buggy best, zeker als je eentje hebt die in ligstand kan. Als je langer de stad in gaat dan zou ik wel de wandelwagen gebruiken. Ons zoontje is nu 16 maanden bijna en nog steeds doen we het zo: korte boodschap in de buggy en gaan we langer de stad in dan zit meneer lekker comfortabel in de wandelwagen.

16. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ppff, waarom maken ze die wandelwagen zo vreselijk groot! :(

17. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik heb ook een Prenatal buggy. Deze is gewoon van Topmark, alleen staat dat er niet op, maar je kon het afleiden uit de gebruiksaanwijzing.

Deel Deze Pagina