Elke winkel waar je binnen komt word je zo wat dood gegooid dat je kind daar ze schoen kan zetten en als je niet je schoen kan zetten kan je wel weer een tekenschoen zetten of een kleurplaat achterlaten. En natuurlijk verwacht je kind dat zijn/haar schoen ook in die winkel gezet mag worden want dan krijgen ze weer wat lekkers extra of een klein kadootje extra ppfff Komt dus eigenlijk op neer.... In HOEVEEL winkels hebben jullie iets neergezet/ingeleverd zodat je kind wat extra's krijgt??? Hier in nog geen enkele winkel maar ze heeft zojuist wel een tekenschoen gemaakt voor 1 winkel
ow nog geen 1... ze zet af en toe thuis dr schoentje en bij opa en oma. vind het zat. ze snoept toch al genoeg en voor mijn kont is het ook niet goed
Hier laat ik onze dochter alleen haar schoen plaatsen in de AH, want daar doe ik altijd mijn wekenlijkse boodschappen. De rest van de winkels sla ik allemaal over, want je moet die schoenen ook weer ophalen en ik ben niet van plan daar een hele dag aan te besteden. Nee, ik vind 1 winkel voldoende.
hahahahaaaa dat is idd een goede reden @lin nee wil er ook geen hele dagtaak aan hebben om alle schoentjes op te halen Vroeg het me af omdat er bepaalde moeders zijn die in ELKE winkel een schoen neerzetten voor hun kindje
Hier in geen een, en gaat niet gebeuren ook. Thuis is meer dan genoeg, en daarbij zoveel schoenen heeft hij ook weer niet.
Ik vind het nog wel prima dat ze alleen thuis haar schoen zet, en keer bij oma als ze daar logeert. Als ze ouders is vind ik het prima als ze bij de albert heijn haar schoen zet, omdat we daar altijd komen. Maar ik ga niet alle winkels af.
Hier bij 1 winkel een kleutplaat ingeleverd. Dit is de winkel waar we ook elek week boodschappen doen en meisje had zo haar best gedaan op het inkleuren dat we hem vanavond ingeleverd hebben En trots dat ze was ze is nu al benieuwd wat ze krijgt. Ze denkt een kruidnootje
Geen enkele winkel. Een kennis van me vertelde dat haar collega een keer eerder van het werk vertrok, omdat ze in alle supermarkten in de stad schoentjes ging zetten , die had daar een halve dagtaak aan. Tja...
wij 1 winkel, maar bij mijn vader 3 winkels hahaha, waarvan 1 winkel een kleurplaat hier doet de ah niet aan schoentje zetten
hier is ze er nog te klein voor maar als ze ouder is mag het in de winkel waar ik altijd kom, ik ga er niet heel het winkelcentrum voor langs maar gun haar wel het extra'tje.
Nou dat soort mensen bedoel ik dus ja Snap dat niet zo heel goed Oke als je niks te besteden hebt snap ik het wel want dan krijgt je kindje toch iets extra's maar zie sommige moeders in hun mantelpakjes waarvan je ziet dat ze het zeker wel breed hebben met meerdere schoenen en tekeningen van verschillende winkels alles afgaan Wij houden het ook op 1 winkel en bij opa en oma natuurlijk
ik ga altijd naar de lidl en c1000. Die staan naast elkaar. Daar mag ze bij beide zetten.... Dat bij alle winkels schoenen zetten.. zou daar knetter gek zijn! Ik zie mezelf al al die winkels afrennen,, brrr boodschappen doen vind ik al erg genoeg
mijn dochtertje is daar wat aparter in die moet denk ik huilen als we haar schoentje "helemaal alleen achterlaten" ze is erg gevoelig dus we zetten alleen thuis het schoentje.
hier zet hji hem bij de AH en de frietzaak mag die hem zetten als er nog meer is ja waarom niet voor je het weet is de sint weer weg en dan moeten ze 1 jaar wachten
Wij alleen bij de C1000,kan hier ook nog bij de lidl maar heb geen zin meer in dat gepiel met die knutselschoenen. Ik begrijp je irritatie!
Nou me kind heb maar 1 paar schoenen nog dusse. Beetje gaar als ie niet meer naar buiten kan omdat ze schoen bij de Blokker is .
We hebben vandaag wel zo'n knutselschoen in elkaar gezet en dat word in mijn ogen de enige @devilschase hehehe dus ook geen knutselschoentjes in elkaar zetten
Hier geen winkel, maar de dierentuin Aan de winkels begin ik niet aan... Op de dag dat je het mag gaan ophalen, is het vaak zo druk en in het sinterklaasweekend. Nee daar pas ik voor... Dan ontwijk ik de winkels liever Oh ja, en op de zwemles een tekening en donderdag mogen ze op school de schoen zetten. Maar dat zijn plaatsen waar het gewoon erbij hoort.