Die ghd die ik heb is volgensmij duurder dan een Chi. Maar het is de beste die ik ooit heb gehad.. Met zoeen ding kun je ook als het een goede is jaren doen. Als ik met mijn ghd stijl dan blijft het dagen stijl en ik heb erg dik eigenwijs haar, heb dat nooit kunnen bereiken met een andere stijler. Maargoed het is ook maar net wat je wilt hoor. Ik stijl inmiddels alweer een maandje of 3 mijn haar helemaal niet om het even te laten herstellen, het is gewoon ook echt heel slecht voor je haar en natuurlijk ook zonde als je lang haar wilt behouden.
de chi is in 5 seconde gloeiendheet, maar daar betaal je ook wel voor.. ook maakt hij je haren met 1 beweging al stijl, terwijl je met goedkopere tangen ooit 5x over hetzelfde stuk haar moet gaan
Ik ben het sparen voor die Chi stijltang, alleen welke hebben jullie dan? Er zijn zoveel verschillende.
Ik heb 5 jaar geleden de goedkoopste bij de Kruidvat gekocht. Binnen een paar seconden heet en te gebruiken. Doet het zeer goed en werkt ook nog steeds prima. Was geloof ik 14,99 kwijt toen..
Ik heb er een van iso! Ook een kappers merk, hij is erg goed, word snel warm en je haar blijft lang stijl! Ben erg blij met mijn stijltang!