Ik heb er 1 van Wahl (cutek)! Ben er echt helemaal tevreden over, ik heb dik Aziatisch haar met een slag erin en het word echt enorm stijl ervan. Ik hoef er 1x overheen te gaan en het is stijl. Ik wilde ook eerst 1 van Chi, maar die zijn zo enorm duur. Mijn zus is kapster en zei dat die van Wahl dus ook goed waren en ze had gelijk. Er zitten verschillende standen op en hij kostte 60 euro.
Ik heb een remington. Ik gebruik hem zelf voor krullen maken en niet om te stijlen. Maar wil je een goede neem dan een tot 230 graden. Goede merken zijn chi ( geloof dat je het zo schrijft) of remington Gebruik wel beschermende spray
Ik kan dus niet meer zonder m'n Instyler! Echt perfect stijl haar, krullen, slagen en volume. Instyler - Stijltangen - Stijltangstore.nl
Ik heb een chi tang nu al meer als 4 jaar echt een toppertje. Kost even iets meer maar dan heb je ook wat!! En gaat heel lang mee dus op lange termijn valt de prijs uiteindelijk ook mee.
Ik heb eerst remmington gehad. Is een goed merk, maar de krullen komen wel gewoon weer terug. Vochtig weer is echt een killer! Toen die kapot ging ben ik overgestapt op CHI. Heb hem nu al 5 jaar. Wil nooooit geen ander meer! Echt stijl haar! Niemand gelooft dat ik krullen heb. Als ik ze bij de kapper laat stijlen ben ik altijd minder tevreden dan dat ik het met mijn Eigen stijltang doe. In mijn ogen is CHI echt de beste stijltang die er is!