Nieuwe telefoon iets eerder bij vodafone?

Discussie in 'De lounge' gestart door Pomm, 1 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Sinds gister is mijn iphone 4 s stuk. Ben naar de winkel van Vodafone geweest om hem te laten maken. Volgens de reparateur (die hem zelf niet kan maken) moet hij ingestuurd worden. Omdat er ook een breuk (van veel eerder) op de achterkant zit is het vermoeden dat het mij tussen de 100- 200 euro gaat kosten. Mijn telefoon heb ik bijna 2 jaar, 5 december mag ik op zijn vroegst ( 4 maanden van te voren) een nieuwe telefoon uitzoeken. De Vodafone medewerker zei, kom maandag of dinsdag bij me terug, dan kan ik wel wat voor de doen, vandaag (gister) is het nog te vroeg.
    Mijn vraag is, heeft het zin om eerder te komen als 5 december? Heeft er iemand ervaring mee? Die medewerker zei het wel maar dat wil niet zeggen dat hij er morgen ook is en dan ga ik voor niks naar het centrum van Haarlem!

2. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Ik zou dan gewoon even wachten tot 5 december ik heb dezelfde teleurstelling ook al eens gekregen ook Vodafone ging toen nota bebe om 1 dag lieten ze helemaal komen om met de kouwe kermis thuis te komen

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Bedankt voor je reactie. Ik ben er ook een beetje bang voor en zou het zo zonde vinden van de moeite om voor niks daar heen te gaan. Aan de andere kant ben ik nu niet bereikbaar en ben al zo veel jaren klant.. ze zullen toch iets moeten doen?!

4. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Bij mij deden ze helemaal niet moeilijk. Gewoon even bellen ;)

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hoeveel eerder was jij?

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ligt eraan wie je als medewerker hebt. Het kan in het systeem aangepast worden ;) (heb zelf bij vodafone kantoor gewerkt)

7. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ow.. echt? Als ik aangeef zaterdag in de winkel te hebben gestaan met de vraag of ik maandag of dinsdag terug te komen, maak ik dan kans?

8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Als het dezelfde medewerker is wel ja ;)

9. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    We gaan het morgen zien, ik kan niet wachten! :(

10. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Iets van 2 maanden eerder ofzo. Heb gewoon uitgelegd dat telefoon kapot was etc. En toen kreeg ik dus al eerder een nieuwe foon, maar mijn nieuwe abbo ging wel wat later in geloof ik, maar dat weet ik niet meer zeker. Maar ik denk echt niet dat ze over die paar dagen moeilijk gaan doen.

Deel Deze Pagina