Hmm als je haar echt dood geblondeerd is zou ik het niet doen, dan is elk warmteapparaat slecht, en kan je haar echt afbreken.! Ligt er dus maar net aan hoe erg je haar beschadigd is.
Mmmmmm, ik was na alle positieve berichten toch bijna geneigd om mezelf te verwennen met een veel te duren chi stijltang maar bovenstaande was bij mijn vorige tang (wahl) nu net het probleem. Van die sprietjes op mijn hoofd, juist na het stijlen. Remington heb ik zelf met andere producten niet zo'n goede ervaringen mee..... Zal nog eens door de reacties kijken, over het algemeen toch veel enthousiaste chi gebruikers dus!
Ga ook nog eens naar de iso kijken, lijkt me ook wel een goed alternatief. Dank voor alle reacties iig, super om op deze manier wat tips te mogen ontvangen, erg fijn.
Ik heb een reminton stule en curl tang en ben er erg tevreden over. Het blijft wel 3 dagen mooi glad en glanzend. Heb van mezelf ook dik golvend/krullend pluis haar. Had eerst een goedkope tang van 12 euro, daar kreeg ik mijn haren niet mooi glad mee. Bij de saturn voor 40 euro tekoop.