icandy peach (baby+peuter)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Pompeltje, 27 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft er ervaring met deze kinderwagen?
    De icandy peach en dan nog het liefst de ervaring met een baby en peuter.
    Onze jongste is 20 maanden oud als onze 4e kleine komt en hij loopt nu nog niet. En aangezien ik van grote stukken wandelen houd is ons oog gevallen op deze kinderwagen.

Hij lijkt ons ideaal omdat er een kinderwagenbak bij zit (dus niet zo babynestje als de phill en teds) en hij klein is dus gewoon in huis past en makkelijk in de auto.

Nu vraag ik me af of er mensen hier ervaring mee hebben :)

2. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb geen ervaring met deze wagen wel naar deze gekeken. maar uiteindelijk de phil en teds promenade gekocht omdat ook deze een wagenbak heeft (en dus geen nestje). Ik vond beide wagens mooi maar heb uiteindelijk de phil en teds gekocht omdat ze daar een showroommodel van verkochten met alles erbij en dat behoorlijk in prijs scheelde.

3. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hier in England zie je ze heel veel, moet zeggen dat het onderste kindje wel echt weinig ruimte heeft.

4. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Ja! hier ervaring. Mijn aupairkindjes hadden die. Jongste was baby (net geboren) en oudste was 15 maanden. Vond het een heerlijke wagen. Rijdt fijn en is heel wendbaar. Ook kan je er nog prima een tas aanhangen, ik vond dit bij de phill en Teds zielig voor de onderste, die had met tas helemaal geen licht meer. Redelijk ruime zitjes, ook de onderste. Stoeltjes kunnen allebei nog in ligstand gezet worden, heb ik veel gebruik van gemaakt toen de jongste wat ouder was omdat ze dan onderweg konden slapen. Wagenbak is net zo groot als een normale Wagenbak, dit vond ik een groot voordeel, want zo kon de baby er best lang inliggen. Ook is hij heel makkelijk om te bouwen naar een enkele wagen, ook wel handig als je een keer met 1 kindje op stap gaat.

5. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Heb hem hierbij de variant voor baby en peuter. Baby zit nog in mijn buik, gebruik hem nu als enkele wagen, maar vind hem echt perfect. Baby heeft voldoende ruimte en je kunt er goed bij zonder het zitje voor je peuter eraf te halen. Klein in te klappen, heel handig systeem. Ben echt heel enthousiast!

6. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super bedankt voor de reacties :)
    Hebben hem ook in de winkel al bekeken want hoop hem toch 2e hands te vinden ivm de prijs.

Onze jongste nu is vrij ''groot'' dus we zijn geweest om ook even te passen zal maar zeggen. Hij paste er nog prima in. Ik vond alleen wel de kinderwagenbak klein, maar kan denk ook gezichtsbedrog zijn. Heb nu de maxi cosi mura en die heeft een hele grote bak en aangezien ik tot nu toe 3 kinderen gebaard heb ruim boven de 4 kg en (kleinste) 55 cm moet ik daar toch ook een beetje nu weer rekening mee houden.

Nogmaals bedankt voor alle reacties.

Deel Deze Pagina