Dames! Welke stoel hebben jullie voor jullie kindjes? Zo langzaamaan moeten we daar toch aan gaan denken!
Kinderstoel of autostoel? Kinderstoel hebben we de Brevi Slex. Ik wilde een stoel die gemakkelijk heel hoog (aan een kookeiland) kon als heel laag (vanaf de bank). Stoel is zoals het idee van de triptrap (mee groeistoel dus van baby tot volwassene) maar dan van staal en plastic ipv hout. Ook de goedkope Antilope stoel van Ikea in gebruik (bij mijn ouders en voor op de camping) en behalve dat ik steeds over de wijd uitstaande poten struikel ->) is dat ook een fijne stoel voor dat geld!! Als autostoel hebben we een Maxi Cosi Axiss, maar nog niet in gebruik. Gekozen omdat deze draaibaar is waardoor je je kindje er makkelijk in en uit kunt halen. Verder haast het zelfde als de meest verkochte Tobi van Maxi Cosi (die kopen we 1 voor in de andere auto, waarbij we achter toch geen deuren hebben).
Wij hebben een Chicco Polly. Niet mooi, maar wel praktisch en erg comfortabel voor je kindje (kan ook in ligstand, en lekkere zachte zitting), en makkelijk schoon te maken.
Hier ook de Stokke trip trap. Met baby en kinderstoel inzet erbij. Heel duur, maar we ebben hem gehad