Welke stofzuiger hebben jullie en hoe bevalt die?

Discussie in 'De lounge' gestart door hanna76, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    #21 jilina, 2 nov 2013
    Laatst bewerkt: 2 nov 2013
    Wij hebben een bosch (die van de reclame waar ze naast een leeuw aan het zuigen zijn) prima ding wij zijn er heel erg blij mee. Een paar keer goedkopere merken gehad maar die waren zo stuk. Voor deze een aeg gehad maar daarvan was de container binnen twee jaar kapot geen garantie meer dus waren we ook verplicht om een nieuwe te kopen.

2. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Ik heb sinds kort een Dirt Devil, laatst in de aanbieding bij kruidvat.
    Heel fijn ding!
    Maar ik had daarvoor dat ook al een hele tijg GEEN stofzuiger,
    dus dan is alles fijn :p

3. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Een Henry,
    Hij doet het heel goed en laat weinig liggen. Het is wel een rotding als je veel bochtjes om moet.

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zweer bij een Miele! In 2006 cadeau gekregen voor mijn verjaardag (oké, beetje vreemd cadeau misschien, maar de ene stofzuiger na de andere ging stuk vanaf 2004; ik had er toen al vier gehad in twee jaar tijd!!!) en die doet het nog steeds.

Het filter en de stofzuigerzak verschonen, even de borstel schoonmaken en hij zuigt bij wijze van spreken mijn bankstel op - wat een zuigkracht! Alles verdwijnt er in :D

5. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik heb een Bestron van 35 euro, prima ding. De vorige was ook een Bestron en die heeft mijn moeder 6 jaar gebruikt en ik daarna nog 4 jaar. Een nieuwe aangeschaft omdat de zuigmond gebroken was, niet eens omdat de stofzuiger zelf kapot was ofzo.

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Een Philips geen goedkoopje met een lange snoer. Deze is fijn maar heeft een zwakke punt: namelijk die slang wilt uit de stofzuiger. Nu zit er vlak nadat ik hem had gekocht tape omheen anders vliegt ie er telkens uit! Nu heeft mijn ouders hetzelfde probleem, ze hebben dezelfde stofzuiger maar zou hem daardoor niet meer nemen terwijl die verder wel fijn is!!

De code van de stofzuiger weet ik even niet..

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Wow 4 in 2 jaar tijd, poeh!!

8. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    wij hebben hier ook een Miele . ze zijn misschien wel iets duurder in aankoop maar ze zijn het zeker waard echt zeer goede toestellen !!

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wij hebben de dyson allergy complete. Echt een super ding en 5 jaar garantie!!!

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Miele, ik wil geen andere meer.. Ik heb Miele al bijna 6 jaar. En nog steeds perfect.. Ik poets bij mensen thuis en gebruik ook verschillende stofzuigers. Dyson is een afrader. Nilfisk is ook wel goed maar ik blijf toch bij miele ;)

11. Koon

Koon Niet meer actief

Wij hebben een stofzuiger van Miele. Is inmiddels 23 jaar oud (dat is een typfout!). Topding! Wel groot en lomp en vast niet meer te koop ;)

12. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Wij hebben een aantal stofzuigers gehad van een B-merk tot een Siemens. Inmiddels een Miele, wat een topding!! Ik wil nooit meer een andere...

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    AEG Jetmaxx, met zak.

erg tevreden over, sowieso over AEG. Enorme zuigkracht zelfs met een volle zak.

14. Ontbijtkoekje

Ontbijtkoekje Actief lid

5 aug 2013
    133
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik ook :D ik wil geen andere meer, zit goede garantie en service op.
    Het zware is niet zo gek omdat er 9 liter in past in de meeste maar 1 of 2 :)

15. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

#35 Whysteria, 3 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2013
    Dubbel gepost...

16. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Hier ook een zeer tevreden Henry eigenaar.
    Heb ooit een Dyson gehad, en in één woord: nooit weer (oh, dat zijn twee woorden)... Wat een onding was dat...

17. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Miele cat en dag, we hebben 3 katten :)
    Ben er heel tevreden over, heeft na 5 jaar nog steeds een super zuigkracht

18. Amare

Amare Niet meer actief

Wij hebben een zakloze Philips, ideaal ding.
    Alleen de zuigkracht valt wat tegen.

19. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Wij hebben de vrouwelijke versie van Henry: Hetty!
    Zeer tevreden! Mocht zij stuk gaan, zou ik zonder twijfel weer kiezen voor Henry of Hetty.

20. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Hier ook een Miele, super hoor... in aanschaf wel wat duur / prijzig, maar ik vind het het geld wel waard.
    De stofzuiger gebruik je zo vaak, na een philips die ik hiervoor had vind ik de Miele echt een verademing, blijft gewoon prima zuigen ;)

Deel Deze Pagina