Welke stofzuiger hebben jullie en hoe bevalt die?

Discussie in 'De lounge' gestart door hanna76, 2 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij hebben een paars met grijze.. Werkt super!

Ik wilde hier dus het merk van onze stofzuiger neerzetten, maar ik weet het echt niet (meer) :)

2. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben een dyson, nadat we na twee jaar al een kapotte philips hadden. De dyson bevalt prima, en verliest geen zuigkracht echt heerlijk!

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Wij gaan binnenkort kijken voor een Henry/Hetty stofzuiger. Hebben nu een Bosch (inmiddels 4 jaar denk ik), en zitten al maanden te kloten met dat de slang steeds uit de stofzuiger vliegt en de stang niet aan de slang blijft zitten.

Op 't werk hebben we een Nilfisk, fijn ding, lange slang en lang snoer. Vrij lange buis ook. Voor de bovenverdieping net een paar weken geleden een nieuwe Bosch gehaald, maar da's dan ook maar voor een klein stukje en niet zo intensief gebruik als thuis.

4. tuc

tuc Niet meer actief

Hier een siemens..simpel maar fijn ding.

5. LoesjeX

LoesjeX Actief lid

20 okt 2013
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb beneden en Miele en boven een Bosch. Moet zeggen dat die Bosch me beter bevalt. Die Miele gaat zo zwaar om daarmee te stofzuigen. Krijg ik last van m'n rug van. En hij wil niet altijd vlot mee, geef je d'r een snok aan, valt ie weer ondersteboven. Nee volgende toch weer een Bosch.

Deel Deze Pagina