ik had eerder al eens een topic geplaatst dat de onderburen last hadden van mijn dochtertje. Ik voelde mij helemaal rot eronder en heb als oplossing een vloerkleed gelegd op de plaats waar zij het meeste speelt. Nu kwam ze zonet weer aan de deur. ik dacht dat de aanleiding was dat ik de tafel had laten vallen (ik wilde hem op de kant leggen om uit elkaar te draaien maar toen donderde die dus om) was natuurlijk heel logisch geweest als je bij zon klap verhaal komt halen. Maar dat was helemaal niet het geval. want ze hoorde al vanaf kwart over 8 lawaai. dat kan helemaal niet! want nikki lag nog in bed. ik was wel al wakker maar lag ook nog lekker. nu beweerd ze dat ze de hele dag gebonk en getik en geloop hoort. laatst had ze er zelfs last van gehad toen ik aan het stofzuigen was! overdag notabene. Ik heb al een kleed neergelegd terwijl ik dat helemaal niet mooi vind. we dragen al nooit schoenen in huis. wat kan ik nog meer doen?? ik heb al gezegt dat ik haar al zoveel mogelijk tegemoed ben gekomen maar dat ik ook niet weet wat ik nog kan doen. heb geen geld om het huis in de vloerbedekking te leggen en al had ik dat wel. dan wou ik het eingelijk nog niet want we willen hier niet blijven wonen. Ik ben er eingelijk een beetje klaar mee! maar wil ook niet dat het escaleerd. mijn vriend is des duivels omdat het echt puur om onze dochter gaat. want toen we nog met zijn 2en waren hoorden we ze nooit dat ze last van ons hadden. ze hebben zelfs eens gedacht dat we een paar weken op vakantie waren terwijl we toen gewoon thuis waren. Het gaat dus echt puur om onze dochter. en das ook wat ons dwarszit. want ons kind moet kunnen spelen. we gaan in ieder geval kijken of we stappen kunnen ondernemen om hier zo snel mogelijk weg te kunnen want dit is ook niks.
Ik had geeneens een kleed neergelegd hoor. Als je in een woning woont met bovenburen kun je wel eens wat horen en een kind moet nou eenmaal spelen.
Ik denk dat die vrouw van anderen buren vanalles hoort en er maar gemakshalve vanuit gaat dat jullie het zijn: want jullie hebben tenslotte een kind . Tja...ik zou het naast me neerleggen. Je doet wat je kan en als dat nog niet genoeg is voor haar dan is dat haar probleem. Je kan moeilijk je kind op een stoel vastbinden, nooit meer stofzuigen etc. etc. Niet te druk om maken. Dat is ze niet waard!
Ik denk dat ze helemaal niet zoveel last van jullie heeft. Ze liegt namelijk...ze zegt dat ze last van je dochter had op een moment dat ze nog sliep en jij sliep ook nog. Dus van wie heeft ze dan overlast? Ik zou er gewoon niet meer op in gaan.
Inderdaad! Maargoed, wel netjes van je dat je er in iedergeval iets aan gedaan hebt. Ik zou haar gelijk gezegd hebben dat ze misschien wel last van iemand anders heeft omdat je kleine vanmorgen pas om .. uur uit bed kwam en jijzelf ook nog op bed lag!!
Volgens mij zijn jouw buren gewoon ongelooflijke zeikerds en is niks goed wat je doet.... Lastig zulke mensen. Ik weet niet wat je er verder aan kunt doen. Lastige situatie dit.
Ow dit is heel vervelend! Jeeej vind wel knap dat je je zo rustig kan houden! Hun zouden toch ook moeten weten dat zo'n kleintje wil spelen!, en zoveel lawaai kan het toch nooit zijn,, Jeej je hebt wel zeikers van buren hoor!
Waarschijnlijk is die buurvrouw iemand die overdag niks beters te doen heeft en zich stierlijk verveelt en dus maar de buren lastig gaat vallen met klachten die nergens op slaan. Zielig persoon dus eigenlijk. Ik weet nog wel een leuk cadeautje voor haar.....Oordoppen!
Wat vervelend voor jullie. Maar wat Consider al zegt, er is vast helemaal niks en ze zeurt om het zeuren.
ik ben het eens met consider. ze zeikt en liegt gewoon. niets van aantrekken! ik woon ook in een flat, en Ties krijst snachts af en toe en overdag babbelt hij zo hard dat de hele flat kan meegenieten iedereen weet ervan en iedereen zegt dat het niet uitmaakt, hij is nu eenmaal een kind. zo kan het ook, dus het ligt echt aan je buuf en ik zou haar niet verder tegemoet proberen te komen!
Als zij zegt dat zij al om kwart over acht lawaai hoorde, en julli in bed lagen kan dat dus nooit bij jullie wegkomen. Heb je dat tegen haar gezegd? En als ze blijft komen zeuren, geef je haar de volgende keer een doosje oordopjes tegen de herrie.. Doet ze die lekker in, hoort ze niks meer!!
Kan het zijn dat ze andere buren hoort? Aangezien ze al vanaf half 8 geluiden hoort terwijl jullie nog lekker in jullie warme bedjes lagen. of hoort ze spoken?? in der hoofd dan wel es waar.... Bah ik zou gek worden met zo'n onder buurvrouw.. Heel veel sterkte! Ik hoop dat er snel iets aan veranderd want zo woon je niet lekker!
jeetje wat vervelend!! Denk zelf ook dat ze veel zeurt.. ik vind het al erg netjes dat je een kleed hebt neer gelegd.. meld het anders bij de woningbouw en wat je er aan doet.. en wanneer ze weer komt zeg je dat ze maar lekker bij de woningbouw mag klagen!
Shenoby: kan je buuf niet beter naar een hutje op de hei verhuizen?? oh nee wacht dan hoort ze weer beesten in de ochtend.. kan ook weer niet lol ehh isoleercel?? lekker rustig
niks van aantrekken jullie waren dat toch niet? ik zou haar dat ook duidelijk maken. en trouwens wat als het wel zo is? je woont met een kind tuurlijk hoor je wel eens wat.
wat een ontzettend zeikwijf... ik had echt lak aan dat mens gehad en zou extra nog even lawaai maken... je mag toch gewoon leven in je eigen huis ofniet!! zij komt dus voor het geloop van jou of je kindje of man aan je deur? ze kon van mij echt een *piep* krijgen hoor!!
als jou buurvrouw niet tegen geluiden van buren kan moet ze niet in n flat gaan wonen zo simpel is het en dat zou ik haar ook heel duidelijk maken! is toch niet de bedoeling dat jij je kindje koest moet houden zodat madame beneden der rust heeft! en last van stofzuigen??? je moet eens vragen hoe ze zelf dan der vloeren doet... en als ik jou was haalde ik het kleedje op de vloer nu ook weg! dat ze zelf maar vertrekt als ze er last van heeft
Wat een zeikwijf Gewoon niets van aantrekken en vooral niet teveel rekening mee proberen te houden want zo'n mensen zitten te gewoon te wachten op een geluidje om te kunnen zeiken .. Als ze de volgende keer aan de deur komt moet je gewoon zeggen dat als ze niet tegen geluidjes kunnen ze op een boerderij zonder buren gaan wonen .... ik herken het wel , was nooit thuis en toch hoorden ze overdag herrie mijn huis is toen eens helemaal onder water gelopen , heel veel schade en kon er 7 weken niet wonen , komt dat stuk ellende van beneden toen het net gebeurd was zeuren dat hun spelletjeskast een beetje waterschade had opgelopen :x En een keer toen ik een verjaardag had ( en dat zijn er maar 2 hier per jaar ) kwam hij toen ik net een uurtje bezoek had om 19.00 uur s'avonds verhaal halen wat ik in hemelsnaam aan het doen was , toen heb ik hem toch wel duidelijk gemaakt dat ik van hun gekreun onder het n..ken en geschreeuw de hele dag met ruzies ook niet gediend was maar dat ik daar toch ook niet over kwam zeiken , heb hem nooit meer gezien
Jeetje wat vervelend zeg! Volgens mij heeft jullie buurvrouw voornamelijk een probleem met zichzelf. Als ze graag rust wil hebben, dan moe ze maar in een hutje op de hei gaan wonen, heeft ze van niemand last. Ik vind dat je wel erg ver gaat om haar tegemoet te komen. Je moet toch gewoon kunnen leven in je eigen huis lijkt me?! Heel veel succes ermee! Groetjes Janet
Je hebt naar mijn idee al gedaan wat je kon doen. En je dochtertje kan je niet vastbinden of verplichten om de heletijd op dezelfde plek te spelen, het is een kind & je huishouden moet ook gedaan worden anders wordt het binnen no time een zwijnenstal heb zelf een nichtje en neefje nou als ze bij mij thuis zijn is het binnen een kwartier een bende.. Dus vind dat die vrouw maar rekening daarmee moet houden!! en niet zo moet zeuren! Ze heeft dus geen last van dat harde bonk vanwege de tafel maar wel van je dochter, sorry hoor maar vind dat ze zich een beetje aansteld. Of het is echt zo heel erg maar dat lijkt me niet met 1 kind. Nodig haar anders een ochtend uit om te laten zien wat zij dus zo veel lawaai vind maken.. Denk trouwens niet dat de woningbouw je urgentie zal geven om zoiets,meestal moet het met je gezondheid te maken hebben. Wat je kan doen is gewoon reageren op huizen en kijken wanneer je er 1 toegewezen krijgt.