De titel zegt het al.Wat heeft jouw keuze bepaald in de avatar die je hebt? Is het een foto van je kindje, vind je het gewoon een mooi plaatje of staat het symbolisch voor iets? Ik vind mijn avatar een mooi plaatje.Verder staat de kat symbolisch voor Aiden.Wij hopen dat wij een nieuw "kuikentje" in ons midden mogen verwelkomen (broertje of zusje voor Aiden).Verder ben ik gek op dieren.Vandaar mijn keus voor deze avatar. Nu jullie..
Omdat ik de boeken van R.A Salvatore erggg leuk vind, en dus een plaatje heb gekozen van Drizzt (hoofd personage van de boeken)
o ik vond deze foto erg mooi van mijn zoontje. Heb dat ooit gedaan toen ik pas die fotoshoot had gedaan en nooit meer veranderd...
Omdat deze foto van Dennis precies laat zien wat hij op het moment is (foto is wel een maandje of 2 oud)... een dondersteen. De ondeugd straalt eraf, maar het blijft 't liefste jochie dat er is.
Mijn dochter is al vanaf dat ze 3 maanden was gek op Charlie en de getallen van baby tv. Ik vind charlie ook schattig dus daarom is hij mijn avatar.
Omdat Pon en Zi echt heel cute zijn en dit het enige plaatje was wat een beetje fatsoenlijk terug te brengen was naar de maximaal toegestane grootte van dit forum.
Mijn avatar heb ik gekozen omdat ik nou 1 maal gek ben op dolfijnen is mijn passie , heerlijke beesten .
Sinds kort een andere avatar omdat Elin inmiddels geen 6 weken meer is ( die had ik eerst ) Kwam via via op een site waar je zo'n avatar kan maken, dus dacht maak mezelf een beetje na