Welke stofzuiger hebben jullie? Eentje die niet zo duur is (max 80 euro) maar wel goed z'n ding doet! We hebben twee honden en een kleed dus wel belangrijk dat hij veel zuigkracht heeft en deze ook behoud!
Wij hebben de Henry versie de groene Harry. Een Henry Stofzuiger kopen? Bestel Henry Stofzuigers hier online! Ze zijn wel wat duurder en simpel maar ze gaan zoooo lang mee. Ik heb sinds wij 6 jaar hier wonen al 4 stofzuigers versleten allemaal wat goedkopere en denk nu ga ik is goed investeren, mijn moeder heeft er ook 2 die echt al zeker 15 jaar mee gaan en het prima doen, dus nu heb ik hem sinds 1,5 jaar ook in gebruik en ben nog super tevreden een andere stofzuiger had hier denk al weer stuk geweest. En 4x een goedkope is ook een dure. Maar goed je moet het wel even neer kunnen leggen. Verder heb ik geen tips voor andere stofzuigers dus.
Die zijn wel 'iets' duurder dan 80 euro TS, ik heb een princess stofzuiger maar ben daar niet zo heel tevreden over. Zeker met twee honden zou ik hem niet aanraden, ik vind 'm al niet fijn en heb geen eens huisdieren....
Ja sorry haha maar ze zijn gewoon zo fijn, zakken gaan trouwens ook half jaar mee, wij hadden hem trouwens goedkoper dan die link, dat was de eerste die ik kon vinden. Princess hier ook gehad geen succes nee!
hahahah! Ik zie nu ineens dit topic. Mijn oude princess heeft het ook opgegeven en ik ben het met de dames voor mij eens; echt een rotding. (stiekem kan ik het dus niet heeeeeel erg vinden dat 'ie het opgegeven heeft..) Ik lees hier ook eventjes mee naast mijn eigen topic!
Ik heb een alleszuiger van Karcher! Zo'n lelijk geel geval. Tijdens de verbouwing aangeschaft en ik ben verliefd! Heerlijk dat ik gewoon overal mijn stofzuiger in kan hangen zonder bang te zijn dat hij stuk gaat. De open haard, konijnenkooi, schuur... Overal kan ik m voor gebruiken. Het is tevens een bladblazer en waterzuiger. En als hij er niet meer zo mooi uitziet dan koop ik voor een paar tientjes gewoon een nieuwe. Ideaal.
Ik heb een siemens 2400watt wat een super ding! Koste 90 euro bij de blokker. Je kunt hem zelf met een draaiknop instellen op hoe hard hij moet zuigen. Heb hem eigenlijk nooit op het harste staan want dan kom heb ik het idee dat hij de vloer er zo uit zuigt haha(Is ook niet nodig want hebben geen tapijt). Maar als je tapijt hebt is het ideaal.
Zit ook een lang snoer aan! Daar ging het mij voornamelijk om. Hebben niet veel stopcontacten in huis. En er zit een verlengsnoer bij zodat je hem met het zuigen van de trap gewoon onder de trap kunt laten staan! Ideaaaal.
Ik heb ook een duurdere: een Miele cat & dog. Volgens mij kostte hij rond de 300 euro. Ideaal ding! Ik wil nooit meer een andere stofzuiger dan een Miele. Ik heb wel eens een Miele stuk gemaakt, maar ja...wie zuigt er dan ook bouwafval op met de stofzuiger?!
Wij hebben een Miele Black Pearl. Was een paar jaar geleden rond de 150 euro, maar nu misschien wel goedkoper. Houd er wel rekening mee dat ook bij stofzuigers goedkoop niet altijd duurkoop is. Ik zou dan ook voor de Black Pearl of de Cat and Dog (zelfde merk) gaan.
Ik heb een philips, weet zo niet welke. Maar hij was 50 euro, heb hem al een jaar of 5 denk. Hij doet het goed, ook met 3 katten. Klein formaat, dus makelijk weg te zetten. Zal eens op internet kijken of ik hem nog kan vinden
Dit is m niet, maar wel een goede aanbieding denk ik: Philips stofzuiger Compact Power FC8451 kopen bij marskramer
Ik heb een Dirt Devil, 'Centrino M2881-9' Als ik die bak en filter schoongemaakt heb, is hij fijn. Anders is het echt een rotding. Maar hij was ook niet duur... 60,-