Welke stofzuiger?

Discussion in 'De lounge' started by Drieka, Jan 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Drieka

Drieka Niet meer actief

Mijn stofzuiger ligt op zijn sterfbed :D Hij rochelt en pruttelt en lijkt wel de lucht in te gaan als ik hem aanzet zoveel herrie.
    Het is een kwestie van tijd voordat hij zijn laatste adem uitblaast dus ik ben op zoek naar een nieuwe.

Maar ik zie door de bomen het bos niet meer!!

Ik weet wel wat ik echt wil en dat zijn een paar dingen:

* 1000 Watt of meer aan zuigkracht (heb namelijk ook een hondje)
    * snoer moet minimaal 6 meter zijn
    * sowieso ZAKLOOS want ben dat geklooi met die zakken helemaal zat!

En vooral niet onbelangrijk, het moet een beetje betaalbaar zijn dus niet een Dyson of zo (zou ik wel heel erg graag willen maar zoveel geld hebben we niet).

Maximaal is toch echt wel 150 Euro (paar Euro erboven mag wel) want we hebben het echt niet zo heel erg breed.

Ik heb dat op Google ook allemaal opgezocht maar dan krijg je echt zoveel stofzuigers, wordt er wild van.

Wat hebben jullie voor een stofzuiger en zijn jullie er tevreden over of weten jullie welke goed is??

Alvast bedankt voor jullie hulp en antwoord.

2. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

Mar 28, 2012
    1,968
    0
    0
    Overijssel
    Ik wou dyson zeggen.....

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Als ik zo'n budget zou hebben voor een stofzuiger dan zou ik dit topic niet openen ;)

4. catharin

catharin Fanatiek lid

Jan 5, 2010
    1,072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Miele 1600 watt Cats _ dogs. Heb deze al jaren is echt een topper.

5. fayenne

fayenne Bekend lid

Sep 3, 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Ik heb een jetmax van aeg was 90 euro ofzo.
    Wel met zak trouwens want ik had hiervoor een zonder zak en dat ding verloor alle zuigkracht dus over gegaan op 1 met zak.
    Ik ben heel tevreden ermee nu.

6. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    En Henry heeft wel een zak maar super
    Makkelijk in gebruik en betaalbaar
    En goede zuigkracht ivn honden harenheb zelf ook2 honden

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Die ziet er erg degelijk uit maar de prijzen zijn vanaf 229 Euro dus tamelijk boven ons budget :(

8. Drieka

Drieka Niet meer actief

Die hebben mijn schoonouders ook en ze zijn er helemaal niet tevreden over juist, ze hebben ook een hond.

9. derisa

derisa Lid

Jan 14, 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook een Henry, ik vind hem geweldig 😀

10. Drieka

Drieka Niet meer actief

We gaan zondag ook eventjes de stad in om bij de Mediamarkt te kijken maar verdiep me graag van tevoren ergens in want die verkopers proberen je van alles wijs te maken ;)

Er is echt zoveel te krijgen en ook echt geweldige stofzuigers maar wat een geld kost dat allemaal :(

11. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Wij hebben sinds een maand de Bosch In'genius en die is zo fijn! nog beter dan onze Miele en met 15 meter snoer zo fijn!

Wel met zak maar ik heb begrepen dat de goedkopere stofzuigers zonder zak niet heel goed van kwaliteit zijn.

12. Drieka

Drieka Niet meer actief

Nou dat is wisselend, ik heb zo'n 10 jaar geleden een stofzuiger zonder zak gekocht bij de ALDI voor 50 Euro en die heb ik bij de scheiding achter gelaten bij ex 4 jaar geleden, die had ik dus al 6 jaar gebruikt, elke dag en ik had toen 3 honden en 2 katten!
    Dus het ligt niet altijd aan de prijs of iets een goede kwaliteit heeft en ik vind tot 150/ 160 Euro toch niet echt heel goedkoop?

Heb nu een Nilfisk stofzuiger van 150 Euro die ik Februari 2011 gekocht heb met stofzuigerzak en die is nu al stuk aan het gaan en heb al die jaren maar 1 hondje gehad dus minder rommel.

13. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Wij hebben een Miele, kostte bijna 200 euro toen dus zal nu wel goedkoper zijn
    Snoer is lang genoeg en zuigt goed, wel met zak!

14. krullebol81

krullebol81 Actief lid

Jul 9, 2014
    393
    23
    18
    Female
    NULL
    NULL
    Kun je niet op marktplaats kijken naar een dyson? Ik vind ze ideaal

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb een kleine siemens, 3 liter big bag (zo big is ie helemaal niet :D) Vind hem erg prettig, hij zuigt goed. Was destijds bij de Blokker voor ongeveer 50 of 60 euro.

In ieder geval géén zakloze, die kan ik na 13 mnd (altijd nét na de garantie dus) weggooien :(

16. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dan heb je er ook altijd pech mee gehad :(

17. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik ben helemaal fan van tweedehands kopen maar met witgoed en huishoudelijke apparatuur doe ik dat niet want vindt garantie toch wel belangrijk.

18. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben een miele, maar wel met zak......!

19. Drieka

Drieka Niet meer actief

Wij willen geen meer met zak, maar bedankt voor je antwoord ;)

Share This Page