Welke stofzuiger?

Discussie in 'De lounge' gestart door Olicha, 15 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NSpreeuw

NSpreeuw Actief lid

26 apr 2017
    112
    15
    18
    Vrouw
    Wij hebben ook een Dyson, maar ik weet niet of ik die weer zou kiezen als deze het begeeft...
    Ik vind het zakloze en de zuigkracht echt perfect, maar ik moet hem regelmatig uit elkaar halen omdat er weer wat in het smalle gedeelte van de slang onder het reservoir blijft hangen. Ook is de service wat mij betreft niet je van het. Laatst een reparatie gehad, ik heb 3 (!) weken moeten wachten eer er iemand van Dyson langs kwam. Overigens was dat wel een hele aardige man hoor. Maar goed, als mijn moeder niet nog een oude stofzuiger had staan, had ik dus gewoon 3 weken zonder gezeten. Niet haalbaar in een huishouden met 2 kinderen, 2 honden en 3 katten.

2. Liva89

Liva89 Bekend lid

13 mei 2016
    861
    436
    63
    Vrouw
    Ik volg ook even, heeft iemand ervaring met de Miele C1? Die heb ik op het oog namelijk

3. Louloute

Louloute Niet meer actief

Hier heel erg tevreden met onze dirt devil!

4. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Hij kan 20 minuten op de normale stand. 6 minuten op de boost volgens het boekje. Maar ik zuig er veel langer mee als hij opgeeft.

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    hier een miele classic van nu 11 jaar oud en hij doet het nog super. Ik ken mensen met een dyson die er van terug gekomen zijn. duur ding en gaan snel kapot. en snap die zakloze hype niet zo.... zak eruit als hij vol zit en een nieuwe zak erin. klaar. zakken van action dus kost geen drol.

6. Mir82

Mir82 Actief lid

19 dec 2011
    159
    28
    28
    Oeh dat klinkt wel erg kort, als ik grondig het huis wil zuigen ben ik echt wel meer tijd kwijt dan 20 minuten. Dat zou dan dus niet eens kunnen aaneengesloten.

Hoe lang duurt het voor hij is opgeladen?

7. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Geloof twee uur. Ik doe er dus ook het hele huis mee en dat gaat echt makkelijk op een accu. Lijkt kort maar valt echt mee.

8. Olicha

Olicha Niet meer actief

Bedankt alle(maal), ik heb 3 waarvan ik meer wil weten, zien. Ik zal er dus op uit moeten om ze ergens zelf te testen zodat ik er 1 kan kiezen uit die 3 (Dyson, Nilfisk en Miele). We hebben overigens een perzische kat in huis, naar 2 wervelwindjes en een stoffig huis, dus wil er deze keer wel langer mee doen. Ik ga opzoek! Nogmaals bedankt:rolleyes:

Ysabella vindt dit leuk.
  9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Ik heb gisteravond een roomba robot zuiger gekocht. Vanwege een flinke rughernia kan ik niet meer stofzuigen en met vegen bleef er teveel achter.
    Ik hed m geprogrammeerd dat hij om 12 uur in de nacht aangaat en in de ochtend staat hij weer klaar in zijn station opgeladen en wel.
    Weet nu al dat ik niet meer anders wil

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Miele. Fantastisch ding.

Deel Deze Pagina