Welke stofzuiger

Discussie in 'De lounge' gestart door Loetje85, 6 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Zowel boven als beneden hebben we een Miele.
    Die van beneden is al ruim 10 jaar oud en zuigt nog net zo krachtig als toen we hem kochten.
    Gewoon met zak...die zakloze stofzuigers zijn of binnen no time stuk...of je moet een hele dure kopen.
    En hoe vaak verwissel je die zak nou?
    Net nog in de aanbieding zakken gehaald bij de appie 1 plus 1 gratis.

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Een dyson!
    Na 5 jaar doet hij het nog steeds supergoed.
    Hebben een hond die op zijn tijd flink verhaart. Filter blijft goed & zuigkracht ook.

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier ook al jaren een zakloze Dyson en een robotstofzuiger (roomba 966) voor erbij. We hebben 2 honden, 2 katten, 3 kinderen en er komen veel vriendjes over de vloer. Dus die dingen hebben het zwaar hier ;).

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.134
    8.867
    113
    Wij hebben sinds een aantal jaar Henry. Ik ben fan van Henry. ;)

Verder sindskort een draadloze steelstofzuiger zonder zak van Philips, prima ding voor erbij. :)

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

nou, je zou zeggen niet vaak, maar de bak van dyson gooi ik meestal na 1 of 2 stofzuigbeurten leeg...en dan komt me er een haar en stof uit...:confused: En ik vind het prettig dat hoe vol hij ook zit, de zuigkracht 100% blijft.

6. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Ik snap deze topics/frustratie nooit zo goed. Ik heb 1 stofzuiger gekocht, de eerste de beste in de aanbieding bij de Blokker, en die doet het na 10 jaar nog als nieuw :D
    Een compacte Siemens, met zak, destijds voor 65-75 euro ofzo. :rolleyes: Geen huisdieren en geen schoenen aan hier in huis, dat zal wel schelen.

7. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Onlangs de Dyson V8 absolute pro aangeschaft.
    Helemaal super!!!

8. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Nu een electrolux. Opzich prima hoor, groot bereik door extra lange slang en snoer, kan bijv de stofzuiger beneden laten staan en de hele trap stofzuigen. Maar daardoor ook onhandig. Stom gesleep met zn lange slang Haha.

En door de verhuizing en een man die veel klust wordt ie wel snel minder. We zuigen er veel bouwstof mee op, dat is gewoon niet goed.

Wil hierna heeeeeel graag een Miele of dyson.

9. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Wij hebben deze stofzuiger, zeer goed ding beste investering onder de stofzuigers tot nu want die oude stofzuigers van ons overleefde het niet lang;) wij hebben trouwens wel een andere zuigmond erop gezet want die werkt prettiger vind ik

10. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Al 9jaar een dyson en ik wil nooit meer anders. Absoluut geen verlies in zuigkracht en nooit geen vervelende stofzuigers geurtjes. Als ik bedenk hoeveel geld ik anders kwijt was aan zakken kan de dyson prima uit qua aanschafprijs

Deel Deze Pagina