Pff al een week ben ik aan het hoesten, hoestdrank en hoest snoepjes helpen niet Heeft iemand nog tips? Alles doet zoo zeer van het hoesten.. Ben kapot.
Heb je droge hoest (kriebelhoest)? Bij mij helpt het dan heel goed om chocola te eten. Daar krijg je een laagje slijm van en dat vermindert de hoestprikkel. Werkt bij mij beter dan hoestdranken en het is nog lekker ook .
Hier ook ruim 3 weken gehad. Deed geen oog dicht. Wat hielp was de hoest spray van dr. vogel maar die is wel echt heeeeeeel goor
Hier doen we altijd vicks onder de voeten en sokken er overheen voor de nacht nadat alle middelen niet werkten. Zelfs de promethazine werkte voor geen meter tot we de vicks tip kregen
Het gaat voorbij!!!! Ik heb wekenlang de longen uit mn lijf gehoest, ik zat snachts met thee op de bank om man en kind niet uit de slaap te houden. Ging zelfs over mn nek van het hoesten. Koorts erbij gekregen en ineens werd het minder. Het slijt.
Ik heb toevallig gisteren nog een nascholing hierover gehad, het enige wat bewezen werkt is de keel vochtig houden al dan niet met drinken of door op bijvoorbeeld een dropje te zuigen. Codeine werkt wel goed voor de nacht omdat het slaapverwekkend is, maar voor het hoesten zelf doet het niets.
Die vicks vaporub onder je voeten tip heb ik ook eens gelezen, schijnt heel goed te werken. Heb het zelf nog nooit geprobeert, sinds ik dit gelezen heb, geen kriebelhoest meer gehad...
Ik kreeg van de etos medewerker etos bruistabletten tegen hoest. Echt wat een magisch spul. Ik en mn man hoesten toen al twee weken en daarmee was het binnen enkele dagen over. Echt top spul. Staat sindsdien standaard in de kast
Oh bah wij hebben dat ook gehad. Uiteindelijk codeïne gekregen van de huisarts. Heerlijk, en vooral weer goed slapen. Beterschap.