ik had een vraagje... heb nu de poes van me zus te loge een week omdat ze op vakantie is.. en ze aan mij had gevraagd of ik ze een week in huis wou nemen.. ben een dierenvriend dus vond het niet erg en gaat allemaal perfect.. alleen erg leuk maar nu zit dus heel mijn bruine stoffen bank vol met de kattenharen en krijg ze met de stofzuiger hier niet allemaal weg.. wie heeft er een tip voor als die kat straks uit huis is dat ik heel me bank weer harenvrij krijg? heb wel eens gehoord met plakband maar is dat wel goed voor de bank? bank is nog geen jaar oud dus wil hem graag nog mooi houden bedankt alvast
Gewoon je handen een beetje vochtig maken en dan over de bank aaien (maar dan harder). Of een kleefroller kopen bij de AH, dat werkt ook goed.
Bij ons gaan er ook een hoop kleefrollers doorheen. Daar heeft de bank geen last van hoor! En met 2 katten is het onbegonnen werk om de haartjes er 1 voor 1 uit te plukken
Inderdaad, die rubberen handschoenen (je weet wel... die om de afwas mee te doen) helpen geweldig. Trek er een aan en haal je hand over de bank. De haren vliegen eraf! Succes! Josien
okee super bedankt... word dus een rubberen handschoen kopen en dan hopelijk weer een mooie haar vrije bank
Ik gebruik eerst een kleefroller en daarna ga ik er nog eens met een natte vaatdoek overheen dat werkt super. Succes ermee
Nat doekje of kleef roller inderdaad... Katten zijn leuk maar die haren hihi... Gelukkig hebben wij inmiddels een leren bank maar ja daar zitten onder tussen ook allemaal krassen op omdat Floor er niet zo voorzichtig overheen loopt
wij hadden ooit, lang geleden een rode bank tot onze witte kat een keer langsliep en POEF! een spierwitte bank we gebruiken ook rubberen handschoenen en nu komen er weer rode vlekken doorheen maar zodra we een nieuw huis hebben komt er een leren bankstel, ben echt de dagen aan het aftellen!
Groot stuk tape er overheen en dan ff aanduwen dan losmaken dan blijven de haren aan het tape plakken.
gewoon met de trekker erover heen,weet je wel waar je de ramen mee aftrekt na het zemen,daar komen ook de haren mee van de bank af
je hebt van tupperware die oranje lapjes , dat zijn officieel pot openers , maar ook zeer geschikt om haren en stof mee van de stoffen meubels te halen. en de rollen natuurlijk
Nou dat is ook niet alles, wij hebben 2 leren banken van nog geen jaar oud. Helemaal vergald door de kattennageltjes het lijkt wel alsof ze er een sport van maken om hun nagels erin te zetten!
mja same here.. en ze doen het niet eens expres tis ook niet ze hun nagels er aan scherpen... maar als ze ineens wegsprinten dan zetten ze zich dus met hun nageltjes af en 1 van onze poezen.. slaapt graag op de leuning helaas voor ons.. als ze slaapt valt ze dus van de leuning af en zit vols chrik dr nagels in de bank nou slaapt ze daar enkel asl we film kijken.. dus nu is het regelmatig midden in een spannende film... "dotje! kom je hier liggen? dotje! blijf je wel wakker?" ergens wel vermakelijk... maar tijdens Saw IV bijv. toch wel een beetje een spanningsbreker